Gå til innhold

Er det mange som venter etter inseminasjon nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter. Syntes denne ventingen blir værre for hver gang;( Var nede forrige søndag, så jeg satser på en CB test til lørdag!

Jeg har desverre blitt en symptom jeger. Jeg syntes jeg kjenner typiske tegn hele tiden, men jeg vet meget vel at alt like gjerne er tegn på mensen. Hadde igrunn håpet og ikke kjenne noe. Mage følelsen min kan jeg bare glemme. Den endrer seg mange ganger i løpet av dagen.... Blir igrunn litt gal av dette!!!

Men jeg håper jo på spire da *håpe, håpe*

Lykke til alle sammen, som prøver og bli gravide. Og lykke til med svangerskapet til dere som er gravide!

Vi var nede for 2. gang mandag for 10 dager siden. Synes ventingen har gått bedre denne gangen, forrige gang hadde vi ferie og aaalt for god tid til å kjenne etter i kroppen om noe var på gang. Bedre med hverdag og jobb. Jeg hadde enormt mange symptomer sist, og fikk menstruasjonen 6 dager forsinket - det var en voldsom nedtur. Jeg tror rett og slett jeg var innbilt gravid! Det var nok ingen abort, for det ble aldri utslag på de mange graviditetstestene jeg tok, og menstruasjonen var helt vanlig. Hvis det ikke går denne gangen, blir det hormonbehandling på meg, jeg har såpass uregelmessig mesntruasjon at det vil gjøre situasjonen litt lettere. Hvor mange ganger har dere prøvd, Regnbuemor?

Vi har ei storkedatter som satt på første forsøk! Nå har vi hatt fem inseminasjoner. Tre i fjor høst fordelt på fire måneder, hvorav en uten EL. Og så har vært nede to ganger nå. Den siste gangen vi var nede i fjor, fikk jeg til slutt mensen ti dager for sent. Da bestemte vi og ta en pause. Straks etterpå da var vi tilbake til 28-29 dagers syklusser. Nå er jeg oppe i 33 dager, så det forsyver seg mer og mer denne gangen også. Antagelig bare pga stress. Hmmm... Jeg skal ta noen prøver nå, og se om hormonene mine er som de skal, om ikke jeg får kryss til helgen da :) Vi får håpe vi går med spirer nå begge to, det hadde vært koselig i høstmørket. Dere får ha masse lykke til :)

Jeg var nedover for for ti dager siden. Ble gravid på første forsøk i slutten av april, men det endte i BO i juni. Er nå veldig usikker. Fikk dobbel dose for sikkerhetsskyld. Foreløpig har ikke symptomene jeg hadde sist gang dukket opp. Men, alt er annerledes denne gangen. Jeg er nok litt roligere. Har allerede begynt å tenke alvorlig på sjansen for å måtte dra ned igjen om 2-3 uker. Vel, en ting er sikkert, svaret kommer i løpet av få dager.

Lykke til alle sammen. Jeg håper vi alle kan gratulere hverandre om kort tid :o)

Annonse

Selv om jeg skryter på meg å være roligere denne gangen må jeg ærlig innrømme at symptomene dukker opp når jeg er her inne. Litt sprenging i brystene nå gitt. Ikke mye men bittelitt :o) Hrm, psykisk eller fysisk mon tro???????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...