Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe søskenvogn/tvillingvogn. Noen som vet om noen gode merker eller design. Det er viktig at minsten ligger litt beskytta fra en meget aktiv 2 åring. Har forstått at dette kan være et problem hos enkelte modeller. Noen som har erfaring eller tips?

Håper å kjøpe brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt en Inglesina vogn, kan brukes som enkel, tvilling, trilling eller firlingvogn.

Vi skal bruke den som søskenvogn. Vognbagene er etter hverandre, noe som er veldig praktisk i butikker.

Den er jo større/tyngre enn trehjulinger. Men jeg synes det er viktig at begge får god plass i vogna, og at vogna er stabil. Denne vogna tåler 80 kg, så ikke fare for å overlaste her;-)

Vi kjøpte vogna brukt, har kun prøvd den som enkelvogn foreløpig, er veldig fornøyd. Gleder oss til å prøve den med begge småttisene i:-)

Her er en link til en annen brukt vogn, så får du sett hvordan den ser ut:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=8362670&sid=9aLI3rox5702881&pos=2&tot=7

Skrevet

Hei. Jeg hadde en Carena søskenvogn. Den synst jeg er utrolig rimelig og fin. Men den var så tung å bruke at den ikke ble brukt. Dessuten var den så brei at jeg ikke kom meg inn vanlige dører og heiser. Jeg byttet til OTH. Den var utrolig lett og trille og siden den er litt smalere en gjennomsnittet kom jeg meg inn de fleste dører og heiser. Det er en liten skillevegg som skiller ungene og har seperat rygg. Men den er ganske dyr ny. Men om du ikke nødvendigvis velger det merket så vil jeg uansett anbefale en vogn med svingbare forhjul hvis du har tenkt å bruke den litt. Det var iallefall min erfaring. Lykke til :o))

Skrevet

Jeg får ett år mellom mine barn, og tror jeg kommer til å kjøpe søskenvognen til Teutonia. (tror den heter S4) Synes den virket lett å manøvrere etc + har en teutoniavogn fra før som jeg er veldig fornøyd med. Tror den er ganske dyr,ca. 6000,- (uten bag, men jeg har bagen fra før...)

Og så er det er klar fordel at det er vendbart håndtak, slik at jeg kan ha kontroll på at storebror ikke piller på lillesøsterens øyne etc...

Skrevet

Jeg har babytravel søskenvogn, der står hardbagen plassert oppå bøylen i sportsittedelen slik at storesøster ikke kommer til å fikle på babyen. En annen fordel med denne plasseringen er at du hele tiden ser baby. Vognen er smal og går greit gjennom dører, den har også roterende forhjul og er kjempelett å trille og manøvrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...