Gå til innhold

Klarte å holde ut...!!

Anbefalte innlegg

Det var bare såvidt, men jeg klarte det!!! Å la være å teste meg igår..hehe..vet det er altfor tidlig, men det fristet å prøve, det må jeg innrømme..har ikm på mandag, så burde kanskje vente helt til da, men det klarer jeg ikke. Spørs i helga... Har fått fryktelig kløe nedentil, ikke noe spes utflod, betyr dette noe?? =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6380134-klarte-%C3%A5-holde-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen Lillemy:o)

Så flink du er:o) Det er nok litt for tidlig å teste enda ja, så trøst deg med at du sparte en test:o)

Kløe nedentil kan jo være sopp eller forandring i den naturlige ph-balansen nedentil, og det kan jo et tegn på graviditet:o)

Håper det går over da, hvis ikke får du stikke på apoteket å kjøpe en Canesten-kur...

Jeg har ingen symptomer foreløpig, bortsett fra bittebittelitt kvalme hvis jeg kjenner veeeeldig godt etter... Men det er jo uansett tidlig enda, og mange får jo ingen symptomer i det hele tatt heller..

God morgen til deg =) Ja, vet jo godt at det er for tidlig, men frister sånn..tok den fram i går kveld, å da leste jeg at det var best å ta den om morgenen, så skal vente til helga, men noe lenger tror jeg ikke nei..hehe..:> Når bruker du å teste? Bruker du vente helt til over ikm?

Jeg har faktisk vært kjempeflink, har ikke testet enda. For jeg har vært så "heldig" at tr har kommet en dag før eller på ikm-dagen hver måned, så da slapp jeg å leve i håpet liksom... Egentlig veldig greit det også, er så kjipt å bli skuffa når testen er negativ, for så å enda ha håpet idet ikm-dagen ikke har kommet enda...

Men jeg skjønner veldig godt de som tester før også, skjønner egentlig ikke hvordan jeg klarer å vente, men tror det er fordi jeg ikke kan stole 100 % på testen før ikm-dagen (med mindre den viser positivt da, da er man jo gravid.)

Lykke til med ventinga da, tida går så saaaaakte......

Du er flink ja, men sparer jo en del tester på det da... Vet du hvordan det fungerer inne på sida her etter man har blitt gravid? Skal man legge inn opplysninger noen plass? Om termindato f.eks, er det noen slag "nedtelling" inne på sida her?

Tror du går inn på "Din egen side" (til venstre her) og endrer din staus fra "Bli gravid" til "Gravid". Og det er et sted man kan legge inn opplysninger for første dag av siste mens slik at det regnes ut ca termin og det kommer opp hver dag når du logger deg på hvilken uke du er i og hva som skjer med fosteret i den uken. Tror du legger inn dette på "Din egen side" under dagbok eller noe.

Vi får finne det ut på mandag da vi begge har ikm og vi finner ut at vi er gravide:o) Så kan vi følge hverandre videre inn på debattsidene på

"1. trimester" her inne:o)

Annonse

Super plan!!:> Tror jeg må ta pc med hjem i helga, må jo følge med her inne på bim og evt spre min glede dersom jeg skulle få positiv test=) evt min sorg dersom ikke.... Nei, vi er over i 1.trimester i løpet av neste uke, basta!! Avtale!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...