Gå til innhold

Æsj....skulle ikke gjort det :-(

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig lyst til å bli spådd igjen.... Så jeg spurte Elastacia (så hun var der) Men hun så ikke graviditet på meg før til våren!!! Nei, fysj!

Det kan ikke stemme. Jeg kommer nok ikke til å holde på så lenge. Er nok dritt lei og utslitt av prøving lenge før den tid....

Men men, man må jo ikke absolutt stole på det, hun har spådd meg før og tatt feil.... Kunne hun ikke sett graviditet på meg nå da ;-)

Ja ja, sånn gikk det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6380099-%C3%A6sjskulle-ikke-gjort-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, så irriterendes da! Skjønner godt at du blir nedstemt av dette ja, men du, er vi ikke enig om at vi begge skal inn på 1 trimester nå da? Du kan bare våge deg å trekke deg fra avtalen vår!!! ;-)

Jeg for min del må ærlig innrømme at jeg håper hun har rett da for hun spådde meg gravid nå....

Jeg har blitt spådd av mange inne på bim og mange sier forskjellig, så det er bare å velge hvilken måned jeg blir gravid i:o) Dessuten har jeg blitt spådd to ganger av et par stk også, og de spådde forskjellig enn de gjorde første gangen.

Men det er kjempespennende å bli spådd da, spesielt hvis det står at man blir gravid snart:o)

Får håpe hun tok feil på deg denne gangen da:o)

Ja takk for det jenter :-)

Joda Alva, vi skal over til uken!!!

Også stoler jeg heller mer på susann 77 eller hva hun heter, hun spådde denne jobben jeg skal begynne i i oktober, og hun så meg gravid innen oktober!!!!!

Hehe :-)

Jeg har også blitt spådd av susann 77 og hun spådde meg gravid innen året var omme, får da håpe det stemmer ihvertfall.. Dessuten stemte masse av det hun skrev om fortiden min, var nesten litt skummelt..

Jeg vil også være med dere over på 1. tri til uka, på mandag!!

Lykke til begge to:o)

Klart du skal være med Sunny! Hodt av plass til deg jeg :-)

Men jeg vet ikke hvor flink jeg skal være, har IKM på onsdag...men jeg pleier jo å teste litt før...utålmodig. Har CB digital liggende, men siden jeg aldri klarer å vente til IKM, så ligger'n der enda. Får meg ikke til å bruke den før IKM, den krever jo mer HCG....

Lykke til til oss alle :-)

Annonse

Uff ja, denne ventinga er jammen ikke lett, man blir lettere koko i hodet av å gå å tenke på at man kanskje allerede kan være gravid og så veeente og veeente.... Hvorfor måtte absolutt Gud (eller hvem det nå er) skape oss slik at vi kun har et par dager hver måned vi kan bli gravide og at det skal være så liten sjanse hver pp for at det klaffer....

Hmmm, jaja, ikke noe å gjøre med det igrunn.... Vi får vel smøre oss med tålmodighet da....

Lykke til med ventinga, godt vi er flere i samme situasjon:o)

Måkke tro på sånt da vennen!!!! Jeg er litt skeptisk til denne spåingen, jeg ble spådd selv av en eller annen der inne. Gravid i oktober, men det har jeg mine store tvil om. Jeg er MEGET forundret dersom det skjer, og da er det nok bare tilfeldigheter..

Glem det der du vennen!! Bare kos deg og prøv og slappe aav ;)

Hei!

Jeg har også blitt spådd mange ganger her inne. De har spådd graviditet på meg alt fra sommeren som har gått nå (ble spådd første gang i vår) og til godt over nyttår neste år. Har også blitt spådd av samme person flere ganger og alle gangene har svarene blitt forskjellige. Det samme gjelder spørsmål om kjønn. Jeg skal få både jente og gutt..... Så jeg vet ikke, jeg....

Men jeg gjør det jo helt frivillig, så jeg kan jo ikke skylde på noen.

Men sånn går det når jeg er født både nygjerrig, rastløs og utålmodig :-)

Nei, tror jeg skal slutte å oppsøke disse spåsidene!

På dinbaby.com og på spå/horoskop forumet, men som de andre sier her så blir man spådd gravid i "hytt og pine" jeg har hatt mange mnd bak meg hvor de så at jeg ble gravid, men der tok de feil gitt! Men jeg spurte nå igjen for jeg er så spent. Men det er igrunn dumt å spørre når man har erfaring med at de tar feil....

Tjenesten er gratis....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...