Gå til innhold

Først positiv test,deretter negativ...HJELP!!!!


Maries mamma

Anbefalte innlegg

I går testet jeg positivt,to timer etterpå negativt...I dag morges testet jeg negativt igjen.Jeg har brukt ClearBlue Digital...Trodde disse var helt sikre,hva skal jeg tro?Noe sier meg at så lenge en test ble positiv må jeg være gravid,den hadde ikke slått ut hvis det ikke var hcg i blodet mitt.Jeg er 2 uker over IKM.Kan noen hjelpe meg?Eller er det noen med liknende erfaringer?

 

Jeg har prøvd i 20 pp nå og ble så gla da det ble positivt,er jeg ikke gravid nå, vet jeg ikke hva jeg gjør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:) Bestill deg en time hos legen så finner du det ut:) men om mensen pleier å være til samme tid hver mnd og du har gått over 2 uker så kan det høres ut som om du er gravid:) LYkke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CB digital slår bare ut ved klar indikasjon på at du er gravid.

Om morgenen kan det være mer hcg i urinen enn ellers på døgnet.

Jeg har testet mye, og jeg har kommet til at Quick respons testen er den beste. Der får man en rosa strek - og den slår ut svakt veldig tidlig om man er gravid :-) Forsøk den du - og ta kun morgen urin nå de første dagene :-)

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første test var hos legen. Den var negativ. Tok så 2 tester hjemme som var positive. Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Plingelise !

Gratulerer så mye med positiv test - du er nok gravid:) Testene (selv om du tester m samme merke, til og med samme pakke) kan variere mye både når det gjelder sensitivitet og hvor mye fargestoff de inneholder. Så når CB digital skal slå ut på 50 hcg (husker ikke måleenheten), så betyr det at testene må slå ut senest på 50. Dvs at en test kan slå ut på 25 og en på 40. I tilegg varierer det hvor fort og mye den gravide produserer hcg. Sist jeg var gravid opplevde jeg både negativ, svak positiv og knallpositiv test samme dag m CB. Så ønsker deg masse lykke til - og håper du får en baby i Mai/Juni !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange tilbakemeldinger:-)

Men jeg våger ikke å slippe jubelen løs enda...Jeg tar en ny test i morgen og så skal jeg levere inn en urinprøve til legen på fredag...Men jeg er selvfølgelig forberedt på det verste:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet ofte de siste par ukene og fått hele tiden både negative og svakt positive tester.

Fryktelig irriterende :S

Det som er rart er at jeg tester helt negativt med CB mens jeg får svakt positivt med strimmel og da tenker jeg at jeg IKKE er gravid for CB er liksom mer trodd..og den slår jo ikke ut..hvorfor vet jeg ikke...Får oxo bare positivt utslag med morgenurin...

 

Har symptomer i bötter og spann men pga uregelmessig syklus så vet jeg ingenting sikkert..

Vi har prövd i 7 mndr..og dette er förste gangen jeg har fått antydning til strek..så jeg ble helt sjokket, men verst var det å oppleve å få negativt dagen etterpå..

 

Nå har jeg mast meg frem til en time hos gynekologen min, skal dit neste tirsdag og da akter jeg å finne ut hva f... er det som skjer..

Håper naturligvis på glade nyheter men er skeptisk pga disse testene.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...