Duddlidu Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Forsøkte å legge meg ikveld, men å ligge i senga var vondere enn å ligge på sofaen... sikkert noe med mykheten å gjøre. Tror jeg fikk sovnet såvidt ista, men våknet igjen av en vondter til... håper dette enten roer seg litt, eller tar seg opp så man kan bli ferdig med det for blir ganske sliten av dette.... *sukk* og så stille og ensomt som det er på natta.... Andre som er våkne i natt??
Banshee Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg er våken, men det er lenge siden du skrev inn ser jeg. Hvordan er formen da?
Duddlidu Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Wow for en slitsom natt!! Innimellom regelmessige, andre ganger litt pause (heldigvis) mellom vondtene. Nå på morgenkvisten er de jommen meg vonde!!, men overlevelige. Lurer på når jeg skal vurdere å ringe føden.. tror ikke lenger at dette kommer til å gi seg, kanskje jeg får se knøttet mitt snart Orker ikke mange netter som denne iallefall.. fikk sovet 1,5 time ellernoe tenker jeg, huff, kan bli slitsomt dette. Godt å ha et forum å tømme alle de litt frustrerte, spente og paniske tankene i.
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Oj, høres ut som det kan skje noe i dag da:-) Så spennende! Krysser fingrene for at det er "ordentlige" vondter, sånn at du får møte knøttet snart! Skader ikke å ringe føden og høre uansett;-) Lykke til!!
Tredje nurk underveis Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Får jo håpe at det tar seg opp da, så du slipper å gå sånn lenge. Hvor lenge er det mellom vondtene dine? Hvor lenge varer de? Hvor lang pause kan det være mellom hver gang de kommer tilbake? Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå