Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen....jeg er ganske ny her...knapt en uke gammel i barn i magen tid. De par siste kvelder tok jeg litt tid til å bla litt bakover, lese temaer dere har vart gjennom, og bli kjent med nickene som er ute og går. En ting jeg har lagt merke til er denne anonym person (-er) som har vist satt seg som mål å plage og mobbe alt og alle.......Hmm...miner meg nesten på søsteren min som faktisk liker å gjøre det samme og le på bekostning av andre sine plager....til tider er hun så "evil" at det er litt sjarmerende, men,men..

Dette er likevel en alvorlig side der vi medgravide kan søke råd, trøst og en koselig prat med hverandre. Synes at det blir så ødelegende med de stygge innleggene som dukker opp i ny og ne.

Et forslag:

I og med at redaksjon ikke gjør noe med dette...kanskje kan vi prøve å redigere disse på egen hånd ved å rett og slett ignorere og ikke svare på innleget.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en god tanke, men du er nok ikke den første som har prøvd dette... Det kommer hele tiden nye brukere som ikke sjønner at d bare er for å irritere at anonym gjør det.. og fyrer seg opp... Men selv så prøver jeg å unngå å svare slike kjipe innlegg, heller bare overse de. Å til flere som gjør det til mindre svar får jo disse kjipe inleggene...alle bekker små...;)

I tillegge så er det faktisk folk som liker å fyre og får ut agresjon på den måten ved å svare kjipe innlegg.. tror det må være hvert sitt valg jeg;)

vi som ikke liker kjipe innlegg får bare overse de , late som om de ikke er der:)

Skrevet

he,he...dette er litt rart -jeg blir ikke plaget av dette, men jeg blir så trist på vegne av den personen som det går ut over....Hormoner...

Skrevet

ja d er veldig triste komentarer, men tror de fleste klarer å overse stygge anonym komentarer... håper iallefall det... for noen er virkelig ekle! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...