Gå til innhold

November: ka ska eg...


MamsnTilSindre+Smurfen

Anbefalte innlegg

Heia!

 

Nå er jeg i uke 30 ,, har slede me bl siden uke 14 (?) fikk det i afal tidlig.Har gått 50% sykemldt til nå,, men på mandagen tok legen meg ut 100%. Bare lurte på om dere har forlag på hva jeg ska fylle dagene mine med?

 

forslag mottas med takk :)

 

Msn [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sykemeldt, og tro meg dagene går fort nok alikevel.... ;-)

Jeg lager en scraping book med feriebildene, det er gøy og tar nokså lang tid, i tilegg hekler jeg et slumre teppe, sørger for å invitere venninner på middager og kosekvelder, lager litt romantikk og ekstra oppmerksomhet rundt kjæresten min som jobber mye, besøker familien, går i butikker og får inspirasjon til hva jeg kan kjøpe og forbrede for den lille samt bruker endel tid på å holde leiligeten i orden... det er jo ikke fritt for at ting tar litt lenger tid nå som magen er så stor. Nå skal det sies at jeg ikke er sykemeldt fordi jeg er syk men fordi jeg jobber nattevakt i en bolig med psykisk utviklingshemmede barn og ungdommer og der er jeg alene og det er ikke så heldig når ting skjer med tanke på løft og slikt! Jobber 30% dag der da, bare for å holde meg i gang men det er ikke mange vaktene i måneden.

 

Bruk denne tiden til å kose deg, treff venner og ta opp en hobby du har kunne tenke deg å drive med. Eller du kan chatte litt her på bim engang i blant... for eksempel med meg...hehe!

Når har du termin? og hvor skal du føde?

 

Håper du fikk noen ideer til hva du kan gjøre!!

Maya

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :))

 

joda merket at ting tar tid... eg brukte i dag 4 timer på å gjøre rent vårt lille bad!!!!!!!!!!!!!!!!

de fire timene inneholddt pauser da , spising å sånt.. men det ufattelig tongt !!

 

yepp kan jærne chatte med deg ja!!

 

sitter mye på msn. [email protected]

 

er du kommet langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...