**bambi22** Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 jeg har slitt med det i snart 4 år! kan skrive om hvordan det alt startet i morgen!om noen vil høre kansje det er flere enn meg som har det slik? Noen som føler forholdet går feil vei? av og til føler jeg at samboern ikke vil kose med meg,holde rundt meg osv! før var han veldig flink til å støtte meg da jeg ble kjempe dårlig,men ikke nå lengre! føler meg tom innvendig! Flere som har det slik? Redd vi går hver vår vei på en måte... jeg elsker ham kjempe masse,og han sier han elsker meg masse! men skulle ønske han koste meg mere!kansje det hjelper hvis jeg gjør det også? Vi prøver å bli gravide,og har prøvd en god stund nå! så håper spiren snart sitter her!) var litt sånn syte innlegg dette! men bare lurer på om noen har det på samme måte av og til! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6379382-jeg-sliter-veldig-med-angst-og-depresjonerpr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
aeon Skrevet 21. september 2006 #2 Del Skrevet 21. september 2006 Hei du...jeg har det vel slik litt av og til....har også slitt med litt smådepresjoner og angst...brukte cipralex før jeg ble gravid....Det som jeg tror er viktig er at kanskje dere må være heeelt trygge på hverandre før dere bølir gravide...det er tøft å gå gravid, spesielt hvis en er deprimert fra før. Det er sykt mye hormoner ute og går, og man kan til tider miste litt grepet om hva som er reelt eller ikke. Hvis du skal bringe en liten en til verden, så gjør den så trygg som mulig. Kanskje vente til du blir mer stabil ...eller du kan samtale med lege eller jordmor om dette. du får uansett lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6379382-jeg-sliter-veldig-med-angst-og-depresjonerpr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-6393939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille jente Skrevet 22. september 2006 #3 Del Skrevet 22. september 2006 JA!!!!!!! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Sliter selv med at jeg er kjempe deprimert i perioder, og så plutselig er alt helt topp....Det går veldig i bølgedaler... Da jeg leste innlegget ditt var det akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv. Vi også prøver å bli gravid. Men samtidig har vi det jo litt vanskelig, men sånn er det vel med alle?? Svogeren min og damen hans er allerede gravid, de ble gravid etter å ha vært sammen i 7 mnd, og det var ikke planlagt. Jeg vet jeg burde glede meg masse på deres vegne, men jeg blir bare deprimert. Er nok litt sjalusi inni bildet, selv om jeg ikke liker å innrømme det! Men jeg gleder meg hver gang vi prøver å bli gravid, og så tar jeg en test og når den er negativ faller jeg helt i do. Da begynner jeg å gruble på om det er dette jeg virkelig vil og om vi er klar for å bli foreldre og gi slipp på det "frie" livet vi har.... Lykke til. Ville bare si at du ikke er aleine ) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6379382-jeg-sliter-veldig-med-angst-og-depresjonerpr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-6409032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**bambi22** Skrevet 22. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. september 2006 Heisann Lille jente! Takk for svar! Var koselig å få svar som har det på samme måte! Da er det litt lettere å forstå hverandre også! Det er litt godt å høre at det ikke er bare meg som har det slik! Men unner ingen dette nei!Det er hardt! jeg har tenkt mye på det,bør jeg bli gravid nå osv! men jeg har blitt bedre,og kommer alltid til å få nedturer,men legen min har sagt at hvis det er det vi vil,så prøver vi,for unasett klarer jeg å ta hånd om barnet!:)og samboern min også!så vi bare gleder oss til spiren sitter! Jeg skjønner hva du mener med det paret som venter ett barn! Jeg og samboern har prøvd i snart ett år,og min bror og dama ble gravid uten at ho ville ha ett barn til!så det var veldig tøft! Nå er jenta 7uker gamel,og skal snart døpes,det var kjempe morsomt å bli tante igjen,men savner litt "Min egen":o) så tror det er slik med mange,at man blir litt sjalue på de som får barn når man selv har prøvd lenge! Hvor lenge har dere prøvd? hvor gamel er du? Nå ble det mye å lese! Men håper du svarer igjen! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6379382-jeg-sliter-veldig-med-angst-og-depresjonerpr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravid/#findComment-6411133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå