Gå til innhold

noen som kan være snå snill å hjelpe meg=( er såå bekymret! nattinatt, chanell2???

Anbefalte innlegg

Var på ul og de anslo at bebien var 3-4 uker gammel.. Mista i august så starter helt fra begynnelsen igen (3 mnd på vei), men har de siste dagene hatt plager som jeg hadde sist når det gikk galt..

noen som ser noe, kan gi trøstende ord? og evnt når jeg føder? sånn ca, har mye å si i forh til examen...

Love you guys...

håper alt er i orden... :((( er såå bekymret

Fortsetter under...

Heisann vennen!!

Jeg vet hvor forferdelig det er å miste en liten spire, for jeg har vært i gjennom det sjøl... Men nå har du fått en ny liten spire og du må prøve så godt du kan å tenke positivt. Jo mer du klarer å tenke positivt, jo bedre er det!!!

Selv om du har lignende plager behøver det absolutt ikke bety at noe er gale...Jeg hadde i grunnen mest magesmerter og murringer og uvelhet med de som jeg har i dag og de er friske og herlige:-)

Jeg krysser alt jeg har og sender deg gode tanker!!

Hvis du skriver f.dato på deg kan jeg prøve å få opp sånn ca.når du føder..

Stor klem XXX XXX XXX

Tusen takk=) har heldigvis ikke akkurat de symptomene (som jeg også hadde sist)... jeg får bare prøve å tenke positivt, men kan nesten ikke la være å tenke på det... samboer er jo selvsagt også bekymret, så vi krysset alt...:)

Fødselsdatoen: 160387:) hadde vært kjempe kjekt om du ser noe på meg ang fødsel osv?

Hjertlig takk for gode ord elastica, det trengte jeg:)

Hei håpefull...

Håper så inderlig det går bra med den lille som ligger der inne nå...jeg får frem at det gjør nettopp det, da. Og sånn håper jeg virkelig det blir..

Så masse lykke til! Skal krysse fingre for deg, jeg!! xxxxxxxxxx

*klem*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...