Gå til innhold

ER det mulig? eller U-mulig?

Anbefalte innlegg

Jeg veier 105, 6 kg.

Er det Urealistisk å ha som mål at jeg skal komme ned i 90 til 1 Februar??

minus 15 kg på 19 uker?

Blir det blodslit, eller går det med grete roede kost og 30 minutt rask gange pr dag?

Må det sterkere lut til?

Bolla P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6379011-er-det-mulig-eller-u-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullt mulig!!!:)

Vektreduksjonen går vanligvis ganske raskt i begynnelsen når man er såpass tung. De neste 15 kiloene (hvis du skal gå ned mer) er nok hardere, men 15 kg på 19 uker klarer du hvis du virkelig går inn for det...

Det bør gå heilt fint.

Om du følger eit Grete Roede-liknande opplegg kan du rekne med å gå ned mellom 0,5 og 1kg i veka, avhengig av kor mykje du trener.

Det aller viktigaste med Grete Roede er faktisk å få i seg nok mat. Et kvar 3. time om dagen, begrens feit og søt mat, velg fullkornsvariantar av brød og pasta, drikk mykje vatn og et grønsaker "til det tyter ut gjennom øyrene".

Grete sin idé er at ein kan ete ALT, men ein må lære å begrense seg. Cluet er å stoppe etter ein har tatt to ruter melkesjokolade, i staden for å trøkke innpå 200g.

Mitt beste tips til deg er å rekne ut kor mange kalorier du forbrenner i løpet av ein dag, og ete 500 - 800 kcal mindre for dagen. For eksempel så forbrenner eg ca 2650kcal for dagen, og eg lever no på 1900, og går ned passe mykje.

Og forresten - droppar du chips og sjokolade og sukkerholdig brus, får du utruleg mykje mat for f.eks. 1900kcal! Du skal aldri vere sulten når du følger eit Grete Roede-opplegg.

Eg klipper og limer frå eit innlegg eg har svart på tidlegare. Eg går på Grete Roede-kurs, er i gang med kurs nr. 2, og har gått ned nesten 10kg.

----------

Sv: Hei jenter- nå vil jeg vite hva & hvor mye dere spiser i løpet av en dag :) Kom igjenn!!!! 23:57 7.09.2006

Skal vi sjå...

*bla opp i Grete-boka*

I dag har eg ete som følger:

Frukost: 2 skjever med vita hjertego' og sjokoladepålegg (dansk type, sånne veeeldig tynne sjokoladeplater... fantastisk nammenam!) - 210 kcal

Lunsj: Posegrønnsakssuppe med pasta - 300 kcal

Mellommåltid: 1 skjeve med brelett og kvitost - 120 kcal

Middag: 250g fiskekaker, 150g kokt ris, 1ss lettrømme, salat - 550 kcal

Kvelds: 1 Bixit bar + 1 pose snack-a-jacks - 260 kcal

I tillegg har eg ete:

2 epler og 1 nektarin - 130 kcal

1 yoghurt - 125 kcal

og 1 lettis frå Hjem Is-bilen - 80 kcal

Til saman er det ca 1780 kcal, så eg får ta meg ei skjeve med ost, som eit mellommåltid før eg legg meg, så eg kjem opp i dei 1900 kcal eg skal i i løpet av dagen.

----------------------

Til vanleg et eg tre skjever med pålegg til lunsj, i staden for suppe. Det eg skreiv her var berre døme på korleis ein dag ser ut for meg, matmessig. Ja, det ER mykje mat. Men det stemmer jo tydeligvis likevel, for eg går pent og pynteleg ned i vekt.

Annonse

Er det mulig å spise sååååååååå mye? HEr er det jeg spiser om dagen

Frokost: 1 skive med magert kjøttpålegg

Mellommåltid: 1 skive med magert påleg + en gulrot

Lunch: 1 Skive igjen + e eple.

Middag: En passe posjon potetstappe og 100-200 mager kalkunpølse...

Kvelds: tomatsuppe, rett i koppen... det holder i massevis

Hvor mange kcal bli det tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...