Gå til innhold

Påmeldingsliste for nov/des/jan-gjengen sitt treff 3 oktober på Grønn Pepper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiheihei;)

Da starter vi oppropet på hvem som kommer til neste treff;)

Meld dere på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med! Og takk for en koselig kafetur i går, jenter.

Skrevet

Jeg er med! Gleder meg :)

Skrevet

Heisann!

Hadde tenkt meg på treffet i går, men kom noe i veien i siste liten. Men kommer den 3.! Blir nok koselig som alltid:-)

Skrevet

Hejsa...Jeg vil gerne komme med,er ny i Norge og kommer fra DK/Grl.Hilsen Jane S.

Skrevet

Sorensen:

Du er hjertelig velkomen!! Det bruker å være med noen nye hver gang;)

Skrevet

Hei jeg kommer ja, men når klokken var det?

Skrevet

Satser på at jeg kommer denne gangen. Har gått glipp av et par kafé-turer nå, så på kanskje på tide..

Til bridy: ser ut til at det er kl 19.00

Skrevet

Dette hørtes koselig ut, men jeg får ikke til å blitt med pga fødselsforberedende kurs:( Håper jeg kan få d til senere:)

Skrevet

Jeg blir med! Var jo så koselig da vi var på Peking House. -Og nå har jeg jo truffet noen fra før også!...

Skrevet

Jeg er med!

Klarte å gå glipp av cafeturen pga. kortidshukommelse..:) så jeg får prøve å huske midddagen da!

Skrevet

Har ikke barnevakt.........kan jeg ta med dattera på 9 år?????

Hun er snill og grei, men litt veslevoksen da;) Vi blir uansett ikke lenge, siden hun legger seg 20.30..........

Skrevet

Da har jeg tatt en rask opptelling, tar du med dattera så er vi 14 stk :)

Skrevet

Den er grei, vi blir ikke lenge som sagt og ingen trenger å ha henne på fanget;)

Jeg har ikke reservert bord.............(men kan sikkert gjøre det nå på vei til jobb).......glemte det rett og slett i går:)

Bestiller til 16 jeg, så kan jo de som kommer på det NÅ at de vil komme, bare dukker opp;)

Jeg får ikke sjekka her inne igjen senere i dag siden jeg ikke har tilgang på data på jobben. Ha en fortreffelig dag:)

Skrevet

Hei.

Er ny her i trondeheim, og oppdaget nettopp desse bim treffene på nettet. Er jeg for seint ute til å få være med?

Skrevet

Neida, bare kom du! Vi pleier alltid bestille bord til noen ekstra, så plass blir det nok :)

Skrevet

Tenkte eg skulle prøve å bli med denne gangen, men det blir for travelt. Siste sjans til å ta farvel med bestevenninna mi som flyttar til London (dårleg gjort ein mnd før fødselen!) Det verkar som de er ganske flikne til å arrangere treff, så det blir muligeins ein ny sjans?

Iallefall: kos dykk masse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...