Gå til innhold

Desember: Halla girls!

Anbefalte innlegg

har vært uten pc en stund så har hatt litt abstinenser her... sukk... men NÅ er jeg tilbake m full styrke.... og litt til!

sambo har jobba sykt mye i det siste, men skal prøve nå å bare jobbe annenhver uke så kanskje det omsider blir litt normalt familieliv på oss... har vært så utpeisa i det siste at jeg ikke har visst hvilken fot å stå på!!!!!!!!! Og uten pc'en min har jeg ikke fått godord fra dere forståelsesfulle damer heller... *snufs...*

Skal ha babyfri i helga så da skal mamma drikke øl... hehehehehehehe! Har heldigvis en mamma som mer en gjerne vil ha barnebarnet på langweeknd- besøk så jeg nekter ikke... bare en mnd sia sist han var på besøk, men jeg skal ikke nekte dem akkurat å ha han... godt m litt Lene tid å... noe det ikke ellers blir så mye av... heller bortimot ingenting!!!! og på tirsdag er det Lisa ekdahl konsert!!! YEI!!!! gleder meg stort til det!

Snakkes!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6378798-desember-halla-girls/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, og velkommen "hjem" igjen til oss

Så deilg med en frihelg da! Det er godt med litt alenetid, for å lade batteriene. Har ikke hatt det enda, jeg. Bare noen timer, men har ikke bedt om det heller, så skal ikke klage. Har bare svigers her inne, og de er i jobb, pluss litt dårlig helse. Er derfor ikke så lett å spørre de, selv om de nok mer en gjerne har lysst. Min familie bor så langt vekke, så ikke så lett med avlastning. Men vi bytter på det i heimen, så litt alenetid blir det jo.

Usj, de abstinensene kjenner jeg til, ja. Godt du er på nett igjen!

Klem

Kjekt å se deg igjen her inne, ja det er lett å få abstinenser når pc'n er ute av drift. Kjenner til dem.

Så herlig å ha babyfri i helgen, vi skal ha en langweekend i midten av oktober, da kommer svigermor og er barnevakt og vi drar til Praha.

Og det gleder vi oss til, herlig å få barnefri av og til.

Kos deg masser i helga, mannen her i huset har invitert til den årlige stormiddagen som vi bruker å ha. Røkt pinnekjøtt, pølser,komle og alt attåt. Men det er visst han klarer å få fiksa komfyren, for det er bare to plater som virker på den. Kan ikke lage sånn middag på to plater..... Kanskje det blir en ny komfyr på meg, hi, hi......

Ha en super helg.

Velkommen tilbake Lene!

Hørtes deilig ut med babyfri. Kos deg med ølen du!

Skulle gjerne tatt med en liten frihelg jeg også, men foreløpig så er lillegutt så avhengig av kvelds, morgen for ikke å snakke om nattpuppen, så må nok vente litt med det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...