Gå til innhold

Hvordan er dette med hjerteslag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slår hjertet i begynnelsen? saktere eller?

Jeg var til jm da jeg var 11+4 og da var hjerteslaget ca150/160 ... er det jente slag eller gutte slag?? og kan jeg være lenger på vei enn antatt?? Leser i en annen tråd at de i uke 16 hadde disse slagene...Begynte bare å lure om det var tidlig å ha så raske slag 11+4...

Kan være jeg som er helt på jorde her,,, men tenkte det skader jo ikke å spørre;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fosterlyden har ikke noe å si for hvor gammelt fosteret er eller hva kjønn det blir. 150/160 er supert det :-)

Skrevet

oki, godt å ha viderekomne gravide å få svar fra her inne;)

Kan jo bli helt skrullete av all infoen man får å så skulle sette sin egen situasjon inni bilden;) Godt å ha noen å få bekreftet avkreftet ting jeg lurer på;)

tusen takk:)

Skrevet

Men det SIES at dette er "jentelyd". Tro på det den som vil. Hjertelyd over 140 skal være jente. Jentene mine har stort sett ligget på 160/170 og jordmor har kommentert "dette var da veldig jentete". Den ene jenta var riktig nok nede i 130 på en kontroll, og jordmor sa med en gang "kanskje du får gutt denne gang"

(Gutten lå for øvrig jevnt på 140) Hjertelyden henger vel mest sammen med hvor aktiv den lille er i det øyeblikket en måler, men sånn bare på gøy, kan du i hvert fall spå jente ut fra hjertelyden til babyen din:-)

Skrevet

hihi;) ja jeg trodde og d var noe som hette jente/gutte lyd... men kanskje litt i overtroen men iallefall at d var noe;) En venninde sa og at d var typisk jente lyd.. Så blir jo spennde å se på ul da om det blir jente da og...for å ikke sakke om når den kommer ut;) er jo da man vet det 100% sikert;)

Skrevet

Har målt hjertelyden to ganger. Den første var på 148,og den andre 160. Var på UL på mandag,og fått vite at jeg får gutt:)

Men har også hørt om gutte og jentelyd....tror at om den er veldig varierende,kan det tyde på gutt...hadde stabil hjerterytme på ca 145 forrige svangeskap,og det ble jente...

Men lykke til uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...