Gå til innhold

Til dere i uke 13 - 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er magen deres nå?

Selv føler jeg noen ganger at jeg må være lengre på vei, da jeg har vokst enormt de siste to ukene.. Er i uke 15.

Ikke er det særlig med luft heller.- for magen er mer kompakt og hard enn tidligere. Sliter ikke med treg mage.. Alt kommer ut når det skal..:) Trill rundt midt på magen! Jeg synes nesten det er pinlig..

Tror kroppen og psyken vokser i utakt..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme "problemet".

Tror jeg er lengre på veg en det lege sier. Skal til JM imorgen da så får snakke litt med henne og høre hva hun sier.

Er i uke 14 nå, og magen er, som du sier, trill rund og hard.

Merkelige greier.....

Skrevet

Me too! Hadde faktisk tenkt til å skrive et lignende innlegg i dag... Jeg er 16+0 om 45 min, og magen min har blitt kjempe stor (i mine øyne ihvertfall). Og den har vokst veldig raskt de siste to ukene. På lørdag som var opplevde jeg for første gang at folk så på meg og magen min når jeg var ute og gikk i byen, og det var en ny opplevelse..

Vet ikke når det er vanlig at magen begynner å bli synlig for andre jeg, men min er veeeeeeeeeldig synlig nå, og helt hard og trill rund.

Skrevet

Da er vi flere. Er 14+0 i dag og magen... ser ut som en basketball (det var naboens kommentar i går:-)

Skrevet

først vil jeg si at det er artig å se at vi har termin på samme dag! Har det akkurat slik som deg. De siste to ukene "spratt" liksom magen fram. Er ikke bare rund under navelen, men midt på. I kveld ble magen plutselig kjempe hard og det strakk som om jeg hadde et stramt belte rundt midjen. Gjorde ikke vondt, men er ganske ubehagelig å puste og røre på seg. Merkelig... Har du merket noe slikt? Lykke til den 18 mars ;-)

Skrevet

Hei Losje, det høres ut som du hadde en kynner..

Jeg vet at jeg ikke er lenger på vei, men med denne magen skulle man virkelig tro det. Jeg er 16+1 i dag og når jeg ligger er livmoren min opp til navlen *sjokk* Jeg er annengangs, så det forklarer nok endel..

Skrevet

Er i uke 15 til helgen,,min begynner også å bli litt rundere og hardere.De trusene jeg likte for noen uker siden "triller" liksom under magen,så noe må vel være i gjære :o) Er ellers frisk som en frisk,skal til jordmor i morgen for å høre hjertelyden,hvis hun klarer å finne den.Kan være litt vanskelig ennå mente hun.Gleder meg lell jeg :o)

Skrevet

Ja men da kan vi vel fastslå ale sammen at vi er NORMALE!! :)

Dt høres ut som om vi har identiske mager alle sammen og godt er det..:)

Losje: Nei jeg har ikke hatt dette som du beskriver. Muligens det er kynnere du har kjent.. eller at livmora di fortsetter å utvide seg.

Lykke til selv 18 mars! :)

En Liiten til: Og du har juksa ser me?? :) Trodde ikke du skulle til jordmora før i november?

Skrevet

Hei ja,jeg bryter sammen og tilstår,jeg har juksa! Neida, føler bare at jeg MÅ vite om det banker der inne før ultralyden,i og med at så og si alle symptomer har vært borte.Hun kunne ikke love at hun fant hjrtelyden,men jeg vil prøve lell. Du da,har skiftet nick ja! Savnet deg veldig på bim treff,,håpet slik på at du skulle komme jeg da :o)

Skrevet

kremt... ikke no særlig stolt av at jeg uteble..men jeg fikk rett og slett kalde føtter.. :)

Var dere mange der eller? Har ikke funnet noe referat heller.. Kanskje du kan sladre litt...:)

Jeg forstår tankegangen din utmerket, og jeg har selv vurdert å høre med jordmor.. Men jeg er så forbaska tålmodig..:)

Dessuten har jeg kjent spark, og alle symtomer er her enda..

Er du på jobb nå?

Kom litt utenom tema her men.... dere vet kvinner..

Skrevet

Vi var vel en 12-13 stykker.Koselig var det, ingen hadde barn fra før da,blandete aldersgrupper,jeg ble jo gammlemor da(hvor var støtten? he-he) Neida,syns bare det er ekstra artig når jeg har fått kontakt med deg som er jevngammel,har barn fra før og som bor i noenlunde nærhet av meg.Terminen vår er jo også likedan så og si.Må innrømme at det hadde vært morsomt å hatt litt kontakt etter fødselen kanskje,kjenner ingen som blir hjemme da jeg...Hadde litt lyst til å etterlyse deg her inne,men vil ikke virke masete og klengete heller da,er ikke slik jeg..Over til det andre,heldig du som kjenner liv allerede da! Spent på møtet med jordmor i morgen ja!! Nei, jeg er ikke på jobb,har mye fri på dagtid da jeg jobber på natten :o)...oj dette ble langt,ivrig jeg nå!

Skrevet

Merkelig følelse det må være å plutselig være eldst!! :)

Jeg lover å stille opp neste gang, hvis dere ble enige om å møtes igjen da?

Hvis det ikke skjer, så får vi heller finne på noe annet lurt..;)

Jeg synes også det hadde vært kos med flere i samme situasjon som meg i min omgangskrets. Jeg har ei venninne som også er gravid, men det rare er at hun alltid er på Babyverden og jeg er her på Bim.. :)

Du må ikke være redd for å virke masete.. bare etterlys meg når som helst! ;)

Skrevet

Joda,det skal være bim-treff igjen.Denne gangen skal det være på noe som heter tre-gården.Har aldri vært der jeg da,skulle visst ha god tapas der(vet ikke hva det er heller jeg da) Uff,er visst begynt å bli heeeelt fossil jeg tror jeg..Fint om du også hadde dukket opp ja..Har du noen andre interesser utover baby osv? Jeg liker å scrappe,holde på med bilder osv,veldig kreativ ved juletider(kort,lage ting).Er derimot ikke noen håndarbeidskjerring,kan hverken strikke,sy,hekle,eller brodere!Har for liten tålmod med slikt,det tar jo så laaaang tid.

Skrevet

Jeg liker å holde på i hagen.. Nå går det mot høst, og det er lite å finne på ute.. På vinteren er jeg nokså lite oppfinnsom.. En periode jobbet jeg mye med bilder i Photoshop, og synes det er et morsomt tidsfordriv.. Men det går i perioder. Med 2 barn og full jobb, så frister ofte sofaen og tv når jeg skal slappe av.

Jeg synes kanskje vi kunne sette opp et Bim-treff i marka? Hva med å pakke sekken og gå en tur i skauen en lørdagsformiddag?? Opp mot Granåsen og Byåsen er det jo fint å gå, spesielt på høsten..

Nå er jeg ikke noe turmenneske, men jeg har så innmari godt av å røre på meg..:)

Håndarbeid?? Neitakk..:)

Skrevet

Hagen ja,det hadde jeg nesten glemt jeg.Liker også det,holdt på å eksprimerte med noen frø i sommer,de ville liksom ikke det jeg ville!! Kjøpte mange stauder i år,håper je ser de neste sommer da :o) Hadde også tenkt på å sette ned noen løker nå i høst. Bim treff i marka,det hørtes artig og koselig ut altså! Faktisk bedre å bli kjent med andre også,enn rundt et bord i en restaurant.Grille pølser åssa da,det må vi!Det blir jeg med på ihvertfall..god ide.Kan jo gå dit herfra og jeg,til granåsen ihvertfal.

Skrevet

Hei Mars-spire-18.03.07 :9

.. Ville bare slenge meg med på denne tråden.. :)

Som "en liiten til" sier, så var vi da noen sjeler som møtte på treffet sist.. Og jeg synes vertfall det var koselig.. Synd du ikke kom, ,men skjønner de "kalde føttene" ;) ikke alle kan være like :) (var litt nervøs sjøl, jeg..) :)

Jeg har avtalt med "en liiten til" at jeg kan plukke henne opp på KBS-senteret neste treff-dag (5. oktober), så hvis dere tar bussen sammen, kan dere jo begge to sitte på med meg derfra (man vet aldri med dette tønderværet..Kan være kjekt å gardere seg med skyss..) :) Tidspunkt finer vi ut av senere :)

Jeg vil også støtte ditt forslag om den Bymarka-turen som et treff. Det hørtes kjempekjekt ut.. Men med tanke på dette ustadige været, kan det jo være lurt å ha det som et "ekstraordinært" treff, med forbehold om været? Blir kanskje ikke llike kos dersom det er full regnstorm ute, selv om kakaoen er innmari god.. ;)

Kan du ikke lufte det på neste treff (eller "en liiten til" eller jeg kan gjøre det, om du foretrekker det..) :) Så får vi høre om interessen er der? Jeg blir i alle fall med!! :)

Håper å se deg den 5. oktober.. Hvis du vil, kan jeg jo godt plukke opp dere to litt før vi skal treffes, så kan vi ta en kjapp kaffe på KBS først, så får du bli litt kjent med to av oss på forhånd..?

Oj.. Dette ble et langt innlegg.. hihi.. nå avslutter jeg ;)

Klem,

Skrevet

...har ikke tatt buss på lange tider...)

Er det sånn at "en liiten til"er avhengig av buss? Isåfall er det ikke no problem å plukke deg opp på veien, vi bor jo i nærheten av hverandre.

Uansett har det vært koselig med en kaffekopp først.. Oppmøte på Kbs 1 time før ordinære møte? (uff føler vi jukser her jeg men..)

Så litt om hagen..Løk står for tur til meg også.. har et nytt bed i framkant av inngangen som skal ønske alle velkommen med tulipaner neste vår..

Jeg har stort sett bare stauder i hagen, da sommeblomstene mine alltid blir en kortvarig affære. Holder på med planlegging av drivhus, hvor jeg håper jeg skal kunne drive frem sommerblomster år etter år..

Morsomt at vi deler interessene der. :)

Skrevet

Hei!

Kjente igjen nick-navnet til bl.a Krølle79, og jeg lurer litt på tidspunktet for treffet i tregården, den 5 oktober. Synes det var veldig koselig å møtes forrige gang, og vil gjerne være med denne gangen også.

Forlsaget om tur i marka er helt genialt, da det er mye mer moro å gå på tur sammen:) Håper på svar!

Skrevet

Flott at flere synes tur i marka er en god ide!

Noe av det flotteste jeg vet er alle høstfargene og den klare fine lufta en får med seg på slike turer..

Nå hører det til saken at jeg er ikke så ofte i marka som egentlig burde, men desto større er gleden når en først får karret seg opp de værste kneipene.. satt seg ned, og ta frem kakaoen.. herligheten..:)

Ja hvor er tre-gården?

Skrevet

Hei igjen. Er ikke avhengig av buss,men nå har det seg sånn at jeg ikke er så superglad i å kjøre bil,ihvertfall ikke der jeg ikke er kjent...litt pysete sånn jeg ser du :o/ Hvor tregården er får vi høre nærmere med Krølle om,aner ikke jeg..Kaffekopp først skal bli! Markaturen MÅ vi bare på senere :o)

Skrevet

Denne tråden skiftet fra tema om mager til bytur i marka..

Vi får starte en tråd for trondheimsjenter i 2 trim eller hur? :)

Tror det trengs..:)

Skrevet

neida mars-spire-18.03.07.. Vi jukser vel ikke..? ;) Hehe, nei, det tror jeg neppe noen har noe å si på om vi møtes litt før :) KBS 1 time før, høres fint ut..

Blondie78: Det er vel ikke bestemt noen klokkeslett enda ang. Tregården, tror jeg.. Det kommer vel når det nærmer seg, men jeg kan se for meg at det kanskje blir i noenlunde samme tid som sist? vel-vel, vi får se hva det blir til.. Er Chanzei og C&R som styrer skuta denne gangen :)

Tregården ligger på Persaunet.. Ved den gamle militærleiren.. Du finner det nok hvis du søker på kart på www.gulesider.no tenker jeg :)

Men HVIS jeg husker riktig, er det noe sånt som dette:

når du står i lyskrysset, og KBS er på din venstre side, skal du ta til høyre (forbi Nidar sjokoladefabrikk). Kjør rett frem til du kommer til en rundkjøring.. Da tar du til høyre i den.. Og så er jeg ikke helt sikker etter det, men TROR du tar til venstre når du kommer deg inn på den veien.. TROR jeg... Men det finner vi ut av på kartet.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...