Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hytte to mil fra Elverum, og vurderer å reise dit i høstferien. På mitt sykehus har jeg fått innvilget KS 26.10. pga av seteleie og komplisert fødsel sist. Noen med erfaring fra Elverum, og ville dere dratt på hyttetur tre uker før KS / fire uker før termin? Legger til at formen er laber, men har lyst til å komme bort litt....selv om mannen skal opp å jobbe - så det blir ikke akkurat noen koseuke for oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si noe om hvor lurt det er å reise bort så nærme termin. Det får du avgjøre selv. Men vil ihvertfall si at jeg er veldig fornøyd med fødeavd på Elverum. Veldig dyktige folk der. Tror ikke det er noe problem hvis du skulle måtte inn der og ta keisersnittet. Bare husk å ta med deg alle papirene dine, så de kan se de.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville ikke reist på hyttetur, så langt unna ditt vanlige sykehus. Jeg har bare dårlig erfaring fra Elverum, fra min forrige fødsel som ble akutt keisersnitt.. Men det er hver sin smak. Likte datoen du har fått da.. Min ble født 261002..

Jeg skal ha keisersnitt nå også, i elverum, men dette er planlagt så jeg håper det går bedre denne gangen..

Lykke til...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...