verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Har hatt veer siden kl 13 i dag. Veldig uregelmessige og korte. Har nå ca 5-7 min mellom, og de varer i 1 min. Begynner å bli vondt ja!!!!! Har i tilegg fått litt feber....Uff, vil ikke alikevel-)))) Kryss fingrene for meg da jenter.
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Lykke til ) HEIA HEIA
Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 HAH,JEG SMITTA DEG =0) hadde også feber først.....lykke til,nå kan du virkelig klage på vondter ja,hehe...skal heie på deg jeg.åh,så morro da klagemuren min!!! lykke til nok en gang =0) ps.snart har du nurket her..hurra!!!!
Duddlidu Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg vil være med å skrive under på au'er!!! Har aldri hatt veer før, så aner ikke hvordan de skal kjennes ut, men er nærliggende å tro at takene i magen min idag har noe med forestående fødsel å gjøre. Begynte i natt og har fortsatt hele dagen, men fremdeles ikke regelmessige her.. fra 10 - 15 min mellom + -... Kan se for meg at natta blir slitsom, for de gjør jammen vondt når de først kommer. Tenkte på en sånn "undo button" ista jeg og ja, men er vel ingen vei tilbake igrunn Feber i samme slengen hørtes slitsomt ut!! Ønsker deg lykke til i natt!!
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Massevis av lykke til med fødselen.Så heldig du er som snart er ferdig :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå