Gå til innhold

Vi venter en...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GUTT!! Som de fleste tippet!;)

Vilter liten krabat som ifølge legen var frisk og fin!

Nå har vi vært å feiret den lille med litt shopping - endelig! Sitter her og koser meg med de bittelille klærne, og gleder meg som et lite barn til å møte gutten vår:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Når har du termin?

Skrevet

Så koselig å høre! :) Grattis!

Selv klør jeg i fingrene etter å begynne å shoppe.. men skal prøve å holde meg litt til..:)

Skrevet

Takk!! UL-termin ble satt til 25/2,menstermin er 16/2.

Skrevet

Grattis! ..reiser om få minutter og håper vi finner ut hva slags kjønn vi får, og mest av alt: at babyen er sunn, frisk og rask :-) Håper vi ser deg i kveld Kaja!

Skrevet

Hurra! For at alt var bra! :-)

Jeg har alt shoppet en del uten å vite kjønn, men jeg har lyst til å vite det for jeg tror jeg får litt mer personlig forhold til babyen på en måte. Kanskje? Dette er nr 1 så det er ikke godt å si hva jeg vil føle fremover.

Skrevet

Spennende! Lykke til:) Regner med at jeg kommer i kveld,ja!

Skrevet

Var utrolig godt å få bekreftet at det sto bra til med den lille! Handlet litt før vi var på UL vi også, men hadde bestemt oss for å reise på en liten shoppingtur etter UL dersom alt var bra. Prøvde å kjøpe litt nøytralt tilfelle det kommer en jente senere, men må innrømme at når jeg først visste det var gutt, var det jo veldig fristende å handle gutteklær! Er vår første også, og etter at jeg fikk vite at det var en gutt der følte jeg at jeg kjente den lille mye bedre med en gang - helt merkelig følelse!

Skrevet

Hihi da hadde jeg rett da..(Jeg tippet definitivt gutt på deg,, ) Så kos at alt var i orden OG at dere fikk vite kjønn siden dere hadde lyst til å vite..

Ja, det er lurt å kjøpe litt nøytralt tøy også, i tillfelle det annet kjønn neste gang. Vi var ikke så flinke der, så hvis det er en gutt i magen denne gangen må jeg handle litt ja,, *ler*

Men man får jo masse klær når den lille er født også,, så noen krise er det jo ikke akkurat.

Dene gangen tror jeg at jeg kanskje ikke vil vite kjønnet. Så jeg må uansett kjøpe inn litt nøytralt tøy, hentesett og sånt som man kan ha klart før den lille er kommet i hus og før gavene kommer... ;0)

Skrevet

Ja, jeg så at du hadde tippet det. Og som jeg skrev under det andre innlegget var jeg ganske sikker på at det var gutt selv også - spesielt etter du hadde sagt det!

Begynner å føle meg ganske sikker på at EL-teorien har veldig mye å si for kjønn!

Sikkert spennende å ikke vite også,ja! Men vi klarte ikke la vær. Vi var SÅ spente begge to. Når skal du på UL?

Skrevet

Vi skal på UL om 2 uker, 4oktober. Jeg gleder meg!!!! Selv om vi mest sannsynlig ikke skal vite kjønn så er det jo kjekt å se nurket og få vite om alt er i orden.. :0)

Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutten! Moro å se den lille inni magen tenker jeg meg! :-) Og at alt stod bra til selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...