sissi26 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg har en mor som ikke ser ut på leggene pga åreknuter.. Jeg bruker støttestrømper daglig, sitter med beina høyt når jeg har muligheten, sitter ikke med beina "i kryss".. Går ofte turer. Vet dere flere tips?
Gjest Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Høres ut som om du gjør alt riktig allerede:-) Etter 4 svangerskap uten åreknuter, fikk jeg plutselig mange med nr 5. Var veldig aktiv i det svangerskapet (og det skal jo være bra), jogget bla ut 7. måned. Nå leste jeg nettopp i en eller annen pregnancy fitness bok at for å unngå åreknuter, var det viktig å roe gradvis ned etter trening, feks gå de siste 5 minuttene av joggeturen, ikke gå direkte fra høy aktivitet til å stå stille. Vet ikke om dette har noe for seg, men skulle i alle fall ønske jeg visste det i mitt forrige svangerskap, tror i hvert fall det kunne gjort en forskjell for beina mine...
sissi26 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Takk for tipset. Det har jeg faktisk ikke tenkt på før (å roe gradvis ned..) Men det er nok lurt. Har spekulert i om det finnes kremer som kan hjelpe.. Spurte på apoteket, men de visste ikke om noen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå