Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 når begynte dere å vaske dette?, venter på januar, orker ikke stress på slutten, da vil jeg kose meg, ønsker at alt er klart i god tid slik at mannen min slipper å få tusen oppgaver mens jeg er på sykehuset. Er det for tidlig å begynne nå å vaske og legge alt i kommoden til barnet kommer? noen av klærne er nye andre er brukte!
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Jeg skal også ha i januar. Det er uffatelig mye som skal vaskes. Vasker det på¨minst 60 grader med forvask og ektra skylling. Jeg har allerede vasket en del av det jeg har kjøpt. Får heller vaske det på et kort program rett før om jeg skulle føle det er blitt ksittent, noe jeg tviler på Akkurat nå henger det noen sengekanter til tørk.
goytil Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 nei det er vel bare og vaske det?? men det er kanskje lurt og legge det i poser etterpå så det ikke blir støvete?? jeg synes og huske at ting ble litt støvete når det lå lenge i skuffene.. man skal jo gjerne kikke kitt innimellom ;P he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå