Candy girrrl Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Vært uten ineternett i nesten 5 mnd.. Jeg var en aktiv bruker på Bli Gavid og 1.trim til jeg mistet nett pga flytting. Så da er det litt rart å hoppe over 2 trim og rett inn her på 3 trim. Jeg er i uke 33 nå. Så nå håper jeg de gode gamle er her ennå og at jeg kan bli kjent med noen "nye" nick
Duddlidu Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei!! Er ikke av de aller mest aktive damene her inne jeg heller, men kan huske nicket ditt Vil bare benytte annledningen til å ønske deg velkommen inn hit i varmen igjen!! Her er det alltid rom for flere hormonelle runde damer
Candy girrrl Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Hehe.. Takk skal du ha. Og du verden så glad jeg er for at det er noen som husker meg. *Smiler*
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Hallo... jeg husker nicket ditt jeg også... velkommen tilbake...
Molait Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Husker deg jeg:) (men så var jeg ganske aktiv på bligravid selv) Har nå en gutt på snart 4 uker (som endeliiig sover for kvelden) så hører ikke til her egentlig. "Tråden" er her fortsatt så er jevnlig innom. Gratulerer med 33 uker vel gjennomført og operativt nett:)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Gjett om jeg har savna deg da :0) Takket være mobilen så har vi jo holdt kontakten :0) Men det er litt av ett sprang du har gjort..Hoppa rett over 2 trimester...Gleder meg til å chatte med deg igjen. Klem og kos :0))
Candy girrrl Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 Ja tenk! Man har hengt her inne så lenge at folk man var samtidig med på Bli Gravid har født! Litt rart.. Gratulerer så masse med gutten Molait hvis du leser dette!! Hvis jeg ikke tar helt feil så ble du værende en stund på Bli Gravid selv om du var gravid. Så da blir du nok værendes her og en stund håper jeg ) Og Idefix har jo vært med meg i tykt og tynt, også uten nett ) Vi hadde jo tross alt samme IKM dag i uke 10 gjengen. Men du tar nok innenesvingen på meg på termindag, siden du "tjuvstarter" med et KS og jeg må vralte tiden ut )
Skrømti Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Hei titsi! Der var du jo! Kom over nicket ditt her en dag da jeg leste noen gamle innlegg, og så tenkte jeg hvor tro du hadde blitt av her i verden. Så det var mangel på internett, ja. Huff, jeg er blitt helt avhengig av BIM, må ha min daglige dose. Ellers går det bare bra her.Stortrives med å gå gravid. Har nå begynt å få litt klatt med ryggen, det er ikke sååå kjekt. Pluss fort anpusten og slike ting som vel de fleste må leve med. Jeg er jo og en Uke 10 jente.... Så vi har vel termin nokså på likt? Eller forresten, jeg fikk ny dato fra 17 til 12 nov. Du da, hvordan er ståa?
Candy girrrl Skrevet 20. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2006 Hei Skrømti. Så kjekt at de gode gamle er her ennå!! Og supert at du er blitt så aktiv, for du tok det ganske piano på 1 trim ) Jeg var virkelig litt for avhengig så jeg hadde godt av en pause. Men den ble litt vel lang. Kjekt at det har gått bra med så mange i uke 10 gjengen da. Husker det var en liten ond fe som tok seg nær av champagnespøken vår og håpte vi mistet. Men det er lenge siden nå heldigvis.. Mener å hørt at du skal ha gutt? Koselig! Med meg går det fint, eller.. etter forholdene går det fint. Som du sier, et par ting må jo man bare leve med som gravid. Litt skrøpligheter pådrar vi vel oss alle når man er så langt. Minien min har funnet ut at blæra den er gøy å hoppe på, så vurderer snart å få lagt inn kateter ;o) Jeg vet ikke hvilket kjønn vi får (typen overtalte meg der) Hadde termin 15 nov men ble flyttet til 17. Men jeg har alltid blitt flyttet, så kommer de litt før. Så håper jeg ikke vaser meg helt ut i desember, det nekter jeg )
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 hei! Jeg husker nicket ditt! velkommen tilbake!
vinterbarn ;O) Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Hei hei Titsi.. jeg var også med i uke 10 gjengen... men ble igjen på bli gravid litt ekstra.. veit ikke om du husker meg?! Men nå er jeg uansett i full gang inne på 2tri ... venter litt på å flytte over til 3tri, for der er Idefix og snart Hebbie også... Koselig å høre fra deg igjen.. håper du har hatt det bra i de mnd du har vært "borte" ;O)
Molait Skrevet 20. september 2006 #12 Skrevet 20. september 2006 Litt gøy å se at de som svarer deg her er nick jeg husker fra bligravid-tiden:) Ja blir nok en stund. Har jo en tråd her og den blir vel her til cat har født:) Er på dib og da..hehe
Gjest Skrevet 20. september 2006 #13 Skrevet 20. september 2006 Der ser du.Folk husker deg Tullemor :0) Kommer nok inn på msn senere idag er så kvalm at jeg må legge meg litt nedpå igjen :0( Snart uke 34 og fortsatt driiiit kvalm..Fy søren så kjedelig det er.
Candy girrrl Skrevet 20. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2006 Joda, husker deg godt vinterbarn. Og vinterbarn blir det på deg likevel:)) Du haler innpå oss andre. Alt bra med meg. Vært litt kjedelig å være uten nett så lenge da. Spesielt msn og den slags. Er ikke så utprega tv-menneske nemlig. Men i går greide bredbåndsfyren å få det opp, på 4 forsøk ) Og jeg har forstått det slik at Molait, Cat78 +++ fortsatt holder koken med sine heftig lange tråder ) Da er jo tingenens tilstand ganske likt som for 5 mnd siden ;o)
vinterbarn ;O) Skrevet 20. september 2006 #15 Skrevet 20. september 2006 Hihi..så koselig at du husker meg også da. Alltid kos å bli husket, ikke sant?? hehe.. Alt er bra nå, jeg har hengt over doen i noen mnd, har brukt Idefix som terapi.. vi har klaga oss igjennom tøffe uker.. hehe.. Kaster opp litt ennå, men kunsten er å kaste opp før man spiser.. så slipper maten å komme opp... ;O) Blir skikkelig vinterbarn på oss ja.. har term 12 januar.. og skal knipe igjen til januar, ikke klar for 31 desemb. barn.. Er jo 3 her også, så satser på at jeg ikke går over, de andre kom til termin og 12 dager før.. Blir spennende ;O) Når har du term igjen?? Og hvordan går det med de 2 små du har??
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 20. september 2006 #16 Skrevet 20. september 2006 Hei Titsi! Velkommen tilbake =) Husker nicket ditt jeg også. Er ikke av de mest aktive her inne, men noen innlegg og svar blir det jo. Jeg er også i uke 33, har termin 12. nov. Da er vi ganske likt på vei vi da! Lykke til videre!
Chiquita Bananas Skrevet 20. september 2006 #17 Skrevet 20. september 2006 Hei du !! Husker deg jeg ) Husker du meg ????? HÆ??? Gjør du ??? Snart er jeg her inne på 3.tri på onkli' )
tiiny Skrevet 20. september 2006 #18 Skrevet 20. september 2006 Heisann! Husker deg jeg og!! Er ikke så aktiv på skrivefronten. (leser for det meste), men har vært trofast innom sidene siden bli-gravid stadiet. Nå har jeg 12 dager til termin og gledegruer meg. Jammen skummelt også når det nærmer seg sånn !!!
Candy girrrl Skrevet 20. september 2006 Forfatter #19 Skrevet 20. september 2006 Vinterbarn; Så du får deg en januarpode altså. Litt nervepirrende det der. Desemberespøkelset puster deg liksom i nakken helt til nyttårsaften ;o) Men det er jo uansett ikke krise, eller kanskje 31 des.. den er litt sur. Pyton med kvalmen da. Hadde min tørn frem til uke 12. Men er litt heldigere enn fx Idefix som baler med det ennå. Håper du slipper det!! Går fint med mine to små. Full galopp hele dagen. Så fritidsproblemer har jeg ikke ) Og det virket ikke som de var like happy som meg for at nettet var oppe å gikk he he ;o) Og takk for sist Hebbie. Tenk at du snart har kreket deg helt over på 3 trim. Utrolig bra at du slengte deg med. Var jo litt spesielle omstendigheter du ble gravid på og ;o) Må ha vært alt babystøvet etter gravidboomen ) Og Annette, blir morsomt å slå følge da. Da ha vi bare termin med noen dagers mellomrom. Og til deg Tiiny må jeg bare si lykke til med fødsel. Heldiggris som snart er ferdig!! Takk til alle som har ønsket meg velkommen her. Blir rørt jeg:o) Stooor klem fra meg.
Chiquita Bananas Skrevet 20. september 2006 #20 Skrevet 20. september 2006 tiihii.....så du husker meg ja ;o) siden jeg ikke liker å støvsuge så ligger det alltid støv rundt meg ;op Så takk for støvet !!!
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 21. september 2006 #21 Skrevet 21. september 2006 Hei Titsi! Husker deg godt jeg fra Bligravid og 1 trimester:-) Velkommen tilbake.
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 21. september 2006 #22 Skrevet 21. september 2006 Hette forresten Tulleruska før og skal ha ks 17/11:-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 21. september 2006 #23 Skrevet 21. september 2006 Jeg husker deg jeg titsi )
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 21. september 2006 #24 Skrevet 21. september 2006 Hei :=) Jeg husker deg jeg .. velkommen til bake :=)
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 21. september 2006 #25 Skrevet 21. september 2006 Hei titsi... Lurte på om du ikke skulle få nett igjen før du fødte.. Bedre sent enn aldri : ) Velkommen tilbake i alle fall : ) Jeg går ut fra at du husker meg...hiihi : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå