Gå til innhold

Sprøytedag nr.3. Uttak, innsetting uke 39 på Riksen...., hvem flere?

Anbefalte innlegg

Hei, igjen!

Skrev for noen dager siden..., lurer på hvem som er like langt som meg som jeg kan følge? Husker at du, Marimarei er ca. i samme situasjon som meg, hvordan går det med deg? Dette er mitt 4. søskenforsøk. Jeg jobber fullt, og det går fint med kroppen. Jeg håper så inderlig dette kan gå bra denne gangen, for dette blir alt i alt mitt 10. forsøk med og uten hormonbehandling, inkl. fryserforsøk, som eggene har overlevd eller ikke. Har ei ivf-jente, så er utrolig lykkelig for det:-)

Stemmer det at vi er inne i en positiv bølge her inne nå for tiden? Flere Riksen-travere her....? Skal til sjekk på fredag, første UL i dette forsøket. Lykke til da damer, vi må ikke gi oss...! Dette er tøft, men det er verdt det. Jeg beg.å bli veldig sliten av dette, men tenker at jeg ikke skal gi meg før jeg blir gravid en gang til...! Masse lykkeønskninger til dere fra meg...!

Fortsetter under...

Hei!

Jeg skal mest sannsynelig inn i uke 39 for uttak og innsetting! Skal på UL i morgen på Ullevål. Har nå gått på sprøyter i en uke og er i fin form. Ikke noe hormonkluss eller noe....enda. Så dette har gått bra hittill. Håper bare på et postivt resultat.

Lykke til!!

Hei på deg

Her er jeg, og vi er i nesten den samme sit. Mitt 10 forsøk dette her, har vært innom det det fleste variantene som finnes av ivf, frys, osv osv. Har også en liten jente på 3 år men ønsker veldig en søster eller bror. Starter med sprøyter den 29. Uttak ca den 9 okt. Jeg også tåler hormonene godt så det er ikke den største utfordringen her. Etter å ha mistet 3 ganger er jeg spent nå. Om jeg blir gravid, og vil den lille spiren holde seg på plass. Skal gå på blodfortynnende fra egguthenting og tiden fremover. Hvis jeg blir gravid da. Kjenner at jeg virkelig er spent og gruer meg til nok noen tøffe runder.

Skjønner så godt at du er sliten, det har du all grunn til også. Ønsker deg lykke lykke til .

Hilsen fra

Hei:o).

Jeg skal også ha UL på fredag. Hvis alt er som det skal da, blir det innsetting uke 39 tors el fredag. Både gruer og gleder meg til fredag, det er siste UL det har stoppet opp de to siste gangene pga folikkelutvikling.

Går på estradot plaster og progynova nå, har vært skikkelig sliten mm denne gangen, så har vært hjemme fra jobb siden mandag. Prøver meg på jobb til uka igjen.

Jeg skal ha fryseforsøket på St.Olavs i Trondheim:o)..............veldig hyggelige og flinke folk.

Er en veldig positiv bølge nå, mange som har klart det så det lover jo godt. Så vi må ikke gi opp- vi skal klare bare litt til, og litt til:o)!!!

Blir spennende å følge hverandre....................

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...