Gå til innhold

Høyre eller venstre fot?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Men du Lone

How goes you ?

Any symphtoms ?

Jeg har ikke kjent etter jeg........not...

Nei, jeg har faktisk oversett alt som minner om symptomer denne gang jeg. Prøver å ikke tenke på det så mye. Eneste som har vært litt vanskelig å overse er det faktum at jeg må tisse hele tiden. Også om natten...Men så vidt jeg vet og husker fra tidligere svangerskap så kommer ikke den tissingen såå tidlig uansett...så det er vel bare for mye tedrikking, eller en urinveisinfeksjon:)

IKM er på fredag for min del, og jeg har plenty med pms symptomer iallefall - dem mangler det ikke på nei

Hai M@mi

I goes verry bra! he he..

No symptoms. Men det hadde jeg ikke i mine forrige svangerskap heller. Ikke før etter at testen var positiv i allefall. Jeg er alene hjemme og har fri fra jobb i mårra, så jeg sitter lenge oppe. Wow. -Fredag du? Jeg har ikke ikm før 27.8 ihvertfall så... Ville vært artig å følges på trim'en da.

Følges på trimmen ?

Eller følges på 1 tri ?

Talefeil idag Lone ?? he,he

Ja jeg er desverre nødt å hoppe i loppekassen nå ganske snart jeg...har vært oppe sent i over ei uke nå - oppussing..puh. stress.

Ellers hadde det vært kos med prat:)

Kos deg alene hjemme iallefall - er ikke det deilig av og til ???

Jeg synes det er helt konge jeg innimellom at mannen er vekkreist et par-tre dager...he.he Men ikke midt i EL da..hi.hi

Ellers var det ei som sa her før idag: " Ingen symptomer er også et symptom" - synes det var godt sagt jeg :)

Ja jeg har mange tester liggende fra billigeteste jeg. Kan teste nå jeg. Men.. må nok vente noen dager. Hadde pos eltest 12. Så det blir nok ikke før søndag ihvertfall. Men vi kan godt teste samtidig. jeg mente trim'en ja. 1.trim er jo for de første tre måneder. Men at vi startet lik ville jo vært kjempeartig. Fint å følge kjente hele veien da. Krysser fingrene for deg og jeg. Natta M@mi!

P.S Jeg skal begynne med oppussing snart jeg og. En spennende jobb..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...