Gå til innhold

Pumpe eller ikke pumpe?

Anbefalte innlegg

Tutta ammer tett når hun er våken, men har også lang strekk hvor hun sover. Mellom kl 8 og 12, 16 og 20 er hun våken og da får hun mat ca 5-7 ganger + pluss at hun har et nattmåltid. Begynner nå å få veldig sprengte pupper om natten. Våknet i 6 tida i dag av at det stod en dusj ut av den ene puppen og at det var ømme harde melkekjertler i det. Forsøkte å legge henne til, men hun bare sov. Jeg stod derfor opp å pumpet meg og klumpene forsvant heldigvis.

Bør jeg pumpe meg før jeg legger meg, eller vil det bare gjøre at problemet vedvarer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6377951-pumpe-eller-ikke-pumpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min er 6 1/2 mnd og har begynt å sove nesten hele natta.Hvertfall nok til at jeg får veldig spreng.Jeg pumper meg alltid før jeg legger meg og av og til om natta de gangene han har sovet hele natta.Men sprengen vil jo bare fortsette-men jeg tenkte at når han spiser mer fast føde vil jeg ikke pumpe helt tomt når jeg pumper meg , bare for å lette på trykket om natta.Så tror jeg det vil regulere seg selv etterhvert.Jeg tør ikke ta sjansen på å få mindre melk enda siden han fortsatt spiser endel om natta og vil ha MYE pupp på dagtid

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...