Gå til innhold

Ingen formaninger ønskes.., men noen som kan svare ang. reductil??

Anbefalte innlegg

Får ikke bort de siste 6 kgene.. Tenkte og prøve reductil for og se om de forsvinner da.. Noen med erfaringer ang reductil når man ikke er overvektig?? Veier 67 og er 170 høy.. Ønsker så veldig og bli kvitt de siste 7 som henger igjen.. Gikk ned 35 kg nesten på rappen etter jeg fødte.., men stoppet brått og lenge nå ja... Noen som kan svare meg??? =D

Fortsetter under...

Jag hadde også noen kg som bare satt som støpt, så jeg bestilte reductil på nettet. Jeg var 163 og 66 kg og gikk ned til 57 kg på 3 mnd. ( gikk på reductil i 2 mnd) Men jeg trimmer hver dag og har kuttet ut brød mat og spiser bare knekkebrød. Spiser mindre middag og har kuttet ut snop og brus!

Men det er helt klart at reductilen har hjulpet meg med dette. Fikk mindre matlyst og mer energi av dem, så da jeg slutta var det jo bare å fortsette med den nye livsstilen og det går kjempe bra! ( slutta på dem i mai)

Men nå kunne jeg måle bl.trykk selv. Jobber i helsevesnet.

Lykke til.

Reductil er supereffektivt, ingen tvil om det! Bare pass på å finne en seriøs nettside, hør med folk her inne som har bestilt, sånn at du ikke ender opp med noe annet enn reductil. Ellers er det bare å holde blodtrykket under kontroll, og gi seg hvis du får bivirkninger!

Lykke til!

Ekte varen jeg har.. Kjøpt i Tyrkia og sjekket at de er like de man har her i Norge under resept.. =D Testet de i 3 dager bare for en god stund siden og de funket ja.., men da hadde jeg mye mere og ta av.. =D Tusen takk for svar.. =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...