Gå til innhold

HEI OG GRATTIS TIL ALLE MED BARN I MAGEN:) LURER LITT?


ønskerbarn2

Anbefalte innlegg

Har ikm fredag og er kjempe spent, har prøvd i 3pp. Har vært utrolig trøtt siste ukene, og plaga med litt mageknip. Synes også at bh`ene virker litt små om dagen. hmm Hvilke tegn eller symptom hadde dere her, om dere merket noe ?

Venter spent på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Må inrømme at jeg er litt usikker på hva ikm er, men ut i fra dine symptomer, kan du være gravid.

Selv hadde jeg tidlig brystvondt, og gikk opp litt i størrelse ganske fort.

Vondt i magen, spesielt i nederste del (likner mens smerter), og utrolig trøtt. Alle disse symptomene kom veldig tidlig, før jeg testet positivt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen blødinger, heldivis:)

Mage smertene varierer stort. Noen ganger er det ganske plagsomt, spesielt ifm mat. Noen ganger stikking, andre ganger murring, strekking. Det kan være på høyre side, mens dagen etter er det på venstre. Det er liksom ingen mal på det..

Er nå i uke 9, og har hatt det slik siden før testen (2 dager etter forventet mens)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 10, 9+2 i dag, og har også disse stikkingene i magen - kommer og går litt fra dag til dag. Kanskje ikke så rart, det er jo noe som vokser og krever plass inni der :)

Men heldigvis ikke så mye kvalm, bare hvis jeg drøyer litt med lunsj, middag etc. eller går ens tund uten å drikke noe - tørsten går fort over i kvalme - men repareres også fort med litt vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd slik stikking som jeg har nå, å håper virkelig jeg får komme over i 1 trim, denne pp. Du er ikke kvalm? Jeg var så sinnsykt dårlig med mitt første barn, men det kan jo være forskjellig fra gang til gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du er heldig og kommer over hit snart, det hadde vært hyggelig, krysser fingrene for deg :)

Neida, helt fin form, kommer noen ganger litt kvalme "kastet på" hvis jeg ikke drikker eller spiser fast som sagt, men eller helt tipp topp - håper det varer helt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere skulle bli plaget av kvalme må dere prøve seaband fåes kjøpt på apoteke, det er akupunktur band som virker mot sv. kvalme, reisesyke.... og det fungerer vært fall på reisesyke barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...