Gå til innhold

Har så mye luft i magen, hva gjør jeg?


3 småtroll

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i min niende uke, og er så oppblåst at jeg tror jeg skal sprekke snart, magen er som en ballong. For det første ser det ut som jeg er minst 4 mnd på vei allerede, og det er vanskelig å skulle holde det hemmelig i 4 uker til... Tror mange har gjettet det allerede.

Men aller verst er det jo at det er vondt! I natt sov jeg nesten ingen ting. Skjønner ikke hva som gjør det, virker som magen ikke tåler mat, blir verre etter at jeg har spist, men jeg må jo ha mat også, blir kvalm når jeg er sulten... Har prøvd Nyco, det hjelper ikke det minste. Prøver også å spise fiberrik mat, men det har ike blitt noe bedre. Er det noen som har det likedan, eller har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Aner ikke hva man kan gjøre, men jeg har det på samme måte. Hvis det er noen trøst...

Har ikke opplevd det med de andre tre, så jeg er ganske oppgitt. Magen strutter og vi ønsker heller ikke å si det til noen.( Er 10 uker i dag).

Håper noen der ute kan gi oss noen gode råd, for jeg spiser normalt (sunnere enn noen gang før) og drikker normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig oppblåst, men fikk et tips om å drikke MYE rent vann og det har fungert fint for meg.

Både for kvalmen og magen, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det på samme måte. Sitter her midt på natten nå fordi magen verker og er oppblåst og hard som en ballong. Er 11 +2, og har hatt det sånn i noen uker. Er dager som er verre enn andre. Er også veldig mye kvalm før jeg spiser. Når jeg spiser er kvalmen borte i 20 min, før den retunerer med et brak ;-) Middager blir jeg ofte kvalm av. Det som hjelper best er knekkebrød og tørre kjeks...Men det blir jo litt stusselig å leve på i lengden da. Synes faktisk melk hjelper litt, men det er vel mot alle råd, tror jeg ;o)

 

Hadde det ikke slik i mitt forrige sv.skap, og er litt engstelig for at det gjør så mye vondt i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...