Gå til innhold

Oktober: Jordmor sa jeg var fødeklar i dag:-))


snuppsnupp

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte om mine siste dager og da sa hun at alt hang sammen med den siste lille prosessen og at det snart ville skje noe.

Jeg er i uke 37 så jeg er jo nære uansett da,men da er det iallefall ikke såååå stor sjans for at jeg gå over iallefall:-))

Jeg har hatt masse sånne vonde stikkinger i underlivet i dag....hmmm....Egentlig så passer det litt dårlig hvis det skjer den uka her,vi har folk som pusser opp huset vårt så det er litt okay å følge med på i disse lange ventetider:-).Vel,det er iallefall spennende tider i møte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres lovende ut:-)

Lurer på om jeg skal lure jordmor til å sjekke meg på fredagen, da er jeg 39+1. Så mye vondter som jeg har hatt i det siste, håper jeg virkelig at noe har skjedd. Blir deppa om det har vært så mye vondter for "ingenting" liksom! Begynner å bli rimelig klar for å få ut nurket nå, så krysser fingrene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vinde "stikk" nederts i magen og korsryggen kan tyde på at man er fødeklar?? Hvor "fødeklar"?hehe... De siste to ukene har jeg hatt stikke smerter flere ganger om dagen...super vonde:( Sånn dere også har hatt det? De blir liksom bare vondere og vondere... Men varer veldig kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt sånne "knivstikkinger" i underlivet en ukes tid....er 36 + 4 idag, kan det bety at jeg ikke går over tida (som jeg hele tida har hatt en følelse av at jeg kom til å gjøre) ? Jordmor sa bare at det var vanlig mot slutten, og at det oftest skjedde når babyen turna rundt inni magen, at den kom nær noen nerver. Får prøve å gjøre meg så klar som jeg kan, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...