Gå til innhold

happy:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på undervisnings-ul i dag, var så artig å se lille jenta igjen! hun hadde vokst godt ja! de sa at det var en veldig frisk baby, og ingen tvil om at det var ei jente!:)) er så fornøyd nå jeg, fikk masse bilder også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå, så morsomt da, gleder meg til i morgen. hadd du med deg noen på ul? er det lov?:) vil ikke dra alene jeg..var det masse folk der eller?

Skrevet

hehe. hadde ikke med meg noen, men så det var andre der som hadde med seg typen. var rundt 10 gravide tror jeg. var på et rom med 2 gynekolog-leger og ei jordmor/ultralyd-dame. de brukte tilsammen en og en halv time!! og jeg fikk se mye mer denne gangen, klarte å se hva ting var og sånn.. og så var de veldig flink å forklare! så fikk mer ut av det denne gangen enn de to første ul! lærte litt selv også,hehe.. bare gled deg!!:)

Skrevet

koselig:) satser på å ta med meg noen jeg da:) håper at jeg også får masse bilder, de jeg fikk forrige gang var dårlige. ser nesten ingenting av babyen min. snufs...

Skrevet

hun jeg var hos nå, var veldig opptatt av at jeg skulle få noen bra bilder i hvertfall! styra mye for å få et profil-bilde:) lykke til i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...