dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. september 2006 #1 Del Skrevet 19. september 2006 ser ut til å passe litt dårlig,så vi prøver igjen neste uke. torsdag 28. kl 17 på egon lillestrøm. håper mange blir med da!!! klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 #2 Del Skrevet 19. september 2006 Okey, kanskje likegreit når det ble så mye rot Håper jeg kan til uka, kjenner ikke programmet ennå, men tror det skal gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorbær Skrevet 19. september 2006 #3 Del Skrevet 19. september 2006 Hei. Får man bli med, selv om man ikke bor på Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. september 2006 #4 Del Skrevet 19. september 2006 Notert, jeg kommer en tur Helt sikkert ok om du kommer selv om du ikke bor i Lillestrøm, har vært litt blandet tidligere også. Vet du hvor Egon er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jorbær Skrevet 19. september 2006 #5 Del Skrevet 19. september 2006 Yes. Bor ikke så langt unna. Da sees vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 Flott, jeg gleder meg - alltid hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg bor i Oslo, men sniker meg med allikevel jeg så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Flott Har lagt ut tråd med ny treffdato som har havnet litt lenger ned her, så sleng deg med der så har vi alt samlet et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå