Gå til innhold

KIMBY?? Tull er det på deg da???

Anbefalte innlegg

Du ba meg om å betale 200 kroner for å bli spådd av deg, så avtalte vi at jeg skulle betale etter du hadde spådd meg. Glad jeg ikke betalte for alt er jo helt riv ruskende galt! Ikke noe penger å hente av meg nei!!!

Men dersom dere andre leser og vil spå meg, så vil jeg gjerne det, men det skal være seriøst. Jeg betaler gledelig mye, men da betaler jeg når jeg kan se ting stemmer.

Det burde alle andre også gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6377255-kimby-tull-er-det-p%C3%A5-deg-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men hvilken fot sto du opp på i dag da? Ble ganske provosert av å lese det innlegget ditt!!

Tror du har misforstått dette med å bli spådd.. En spådom er en spådom og ingen selvfølge at alt stemmer!

Og dessuten, må si du er en smule frekk som har en avtale om å betale 200 kr og ikke gidder å betale fordi det ikke var helt sånn som du hadde tenkt deg.. og i tillegg gå løs på Kimby på den måten!

Går det ann i det hele tatt å skrive et slikt innlegg???? Ble helt paff da jeg leste det jeg! Tydeligvis en som har misforstått det med spåing ja!

Vet ikke helt hva mer jeg kan si!!!!!!

Uansett, jeg er meget fornøyd med KIMBYs spåing, og det er IKKE fordi jeg nødvendigvis har fått de svarene jeg VILLE ha, men fordi hun faktisk hittil har hatt 100% rett angående det hun har uttalt seg om meg! Kanskje Hi ikke fikk svarene som hun ønsket, det betyr imidlertid IKKE at det behøver å være feil! Og, er svarene feil, burde det være helt iorden, for alle kan faktisk ta feil! Ingen er feilfrie og spåing er KUN spåing ikke en fasit!!

hive meg på her å vil bare sei at eg blir provoserte av dette inlegget her..kimby e kjempe flinke å på meg hadde hu 100% rett..e någen mnd si hu spådde meg å hu ska spå meg igjen d e nå sikkert...kansje hu isje har troffe rett på deg pågrunn av at hu isje kom innpå deg på den måden å at du blokkere d sjøl me at du kansje isje tror på d i d heila tatt??? ja ja men,du burde betalt hu uansett for hu bruge tross alt krefter å energi på dette her...

Annonse

Annonse

Vil bare si til deg Lillemor :

Jeg pleier å ta det opp med dem det gjelder når jeg er missfornøyd...

Pleier ikke å annonsere slike ting på en nettside.

Klart du har lov å være misfornøyd med noe, men ta det opp med den det gjelder personlig!

Unnskyld meg men hva slags menneske er du som bare tror du man "buse" frem på den måten der og tro at du kan oppføre deg slik mot andre mennesker...eier du ikke skam i livet??

Og vist du har lest hva Kimby har skrivet inne her før eller du har fått på mail..så skal vi betale 200kr før vi får svar..

Vist du ble så skremt av det hun så..hvorfor gidder du da og bruke energi og fortsatt tenke på det???..for det gjør du...

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med svarene og hjelpen jeg har fått i fra Kimby og alt har stemt hitten til....har solgt huset mitt jeg nå og flytta langt bort....:):)

Og du..hvordan kan du vite hvordan fremmtiden din blir..er du helt kål eller?? vist du vil bli spådd så må du regne med at dem leser både fortid og fremtid...

uff og uff..du må få vridd hodet ditt litt mere til det positive området...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...