Gå til innhold

Er dere varm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får plutselig sånn heteslag av og til når jeg sitter i ro.Selv om det ikke er spesielt varmt inne..Får dere det?

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

Signerer!!

Jeg er DRONNINGA av varm!! Jeg får indre heteslag flere ganger om dagen. Må for det meste sitte foran vifta. Alle andre fryser og meg drypper det av enda. Dusjer 2 ganger om dagen pga dette. Så det går med endel bodylotion kan du si..

skulle i selskap på søndag og begynte faktisk å grine pga dette.. alle laget en stor scene av at jeg var kok-varm!! UFF

Gleder meg til å bli normal igjen

Skrevet

Jeg er så varm!! Og jeg pleier å fryse. Lurer på om det er sånn det er å få hetetokter? Kommer kastet på meg når jeg sitter stille også.

Skrevet

Jaaaa!!!! Jeg er vanligvis en frostpist, men spesielt nå i 3 trimester koker jeg konstant!

Skrevet

Ja. Sitter om kvelden med full gjennomlufting i stua, i sommerkjole. Søstra mi i dongeribukse, genser og fleecepledd.

Skrevet

JA. Blir varm og svetter selv om jeg er i ro jo..... pleier å like å ha det varmt inne, men IKKE nå nei.

Skrevet

jepp!

er ikke så veldig plaget, men det skal ikke mye til før jeg koker, bokstavelig talt. Blir veeeeldig fort varm om dagen.

Skrevet

Jeg også! Vanligvis fryser jeg når alle andre svetter, men nå er det jeg som fryser ut de andre ved full gjennomtrekk! He, he. Godt å høre at det flere.

Skrevet

Yez! Har ikke vært kald siden påske tror jeg.... Noen ganger får jeg helt hetta og må bare ut og trekke frisk luft for jeg føler at jeg kveles innendørs.

Skrevet

Her også :)

Før brukte jeg å ligge på sofen med pledd på kveldene, nå sitter jeg i singlett og oppbretta joggebukse med vifte på bordet. Er spesielt varm på hendene og føttene. Skikkelig ubehagelig

Skrevet

Jepp!

Normalt fryser jeg masse, men disse månedene har jeg nesten ikke sett på et pledd engang:)

Hehe!:)

I det siste har jeg også fått heteslag som du nevner. Er bare 5 dg igjen til termin her nå.

Skrevet

Ja, her koker det stadig vekk. Har hatt heteslag i flere mnd. alt syns jeg.. Noen ganger kommer de bare mens jeg sitter i ro, andre ganger hvis jeg pusler med litt for mye føles det som om det skal koke fullstendig over. Samboern har også kommentert at jeg er konstant varm, i begynnelsen når jeg fikk det føltes det nesten som feber, ble helt sløv av det. Har blitt noen kalddusjer kan du si, og det blir snart en nå også, for det er så fint og varmt vær ute i dag, så jeg sitter her inne og blir grilla.. hehe..

Skrevet

Kan fortsatt fryse og bli kald ( er vanligvis den som sitter inntullet i pledd) men nå kan jeg plutselig bli megavarm! Blir uvel og må legge meg ned nesten! Det kommer så brått på også. Bra vi er flere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...