Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Det er vondt av og til, kansje mest når jeg har sittet stille en stund og skal opp og gå Noen som vet hva det kan være???
Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Tja kanskje samme som jeg har.. har følt smerter i livmortappen (trodde jeg da) i flere dager nå.. kommer ofte når jeg bøyer meg osv. og går.. fikk snakke med vakthavende gynekolog på føden istad og han visste med en gang hva dette var. Det var skambenet selv om smerten føltes som om den kom fra skjeden/livmora.. Og helt ufarlig
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 håper det er noe ufarlig med meg oxo da men er så lett å bekymre seg for så lite for tia
ballong Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Dette er mitt tredje barn, og på slutten av graviditeten hatt det slik hver gang. Det er trykket på underlivet som gjør det..tyngden som presser på " skjelettet" som i dette tilfellet er skambenet og bekkenet. Prøv og ikke sitte så lenge om gangen, da blir det bedre;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå