Gå til innhold

uvæææ

Anbefalte innlegg

hei..noen som vet? har tatt El tester i 5 dager og alle har vært negative,men i dag er teststreken nesten,neste,nesten identisk med kontrollstreken..hvordan skal det tolkes? er den positiv?kunne nesten ikke se forskjell,men det står jo at den skal være like sterk som kontrollstreken eller sterkere..men den hvar jo mye,mye sterkere enn de forrige gangene.hjelp er i villrede..første pp jeg tester..

noen som har opplevd dette? har drukket før jeg tok test..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6377010-uv%C3%A6%C3%A6%C3%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke sikker, men det høres ut som om du ha el i dag. regner med at du testet på ettermiddag.

jeg testet positivt på el i går og den viste nesten helt like sterk strek som kontrollstreken, slik har det ikke vært før i perioden, og i dag var streken sterkere enn kontrollstreken.

vet ikke om du ble klokere av det.

testet foresten med strimler.

vil å tro at jeg har el i dag..hopper i allefall til køys.men vil ta en ny test i morgen tidlig bare for sikkerhetsskyld..testet både i mårrest og i kveld og det var i kveld at den hva "positiv"...

ble litt klokere, uansett er det bestadig nyttig å få diskutert med andre som har opplevd noe lignende..trenger ikke bestandig å få et konkret svar..blir gla bare noen tar seg bryet med å prøve og hjelpe..så tusen takk..du er en snupp..hopper til køys nå jeg,så får vi se hva som skjer om en til to uker..

ps.tester også med strimler!

*klem*

hemm om ikke jeg har forstått det feil så er det lurt å ta el test på ettermiddag, fordi man da unngår falske positive svar. dette har noe med at man hele tiden produserer litt av lh hormonet og etter en hel natt søvn kan konsentrasjonen bli noe høy uten at en har hatt det store el hormon hoppet. derfor lurt å ta det på ettermiddag.

ble litt rotete forklart kanskje.

om jeg tar feil må dere andre jenter korigere meg,

(er ikke helt sikker:o))

har vist mer på hjerte jeg:o)

det jeg ville frem til er at ut i fra at det er kvelds urinen du har testa positiv fra, så vil jeg ganske sikkert tro at det er el du har:o)

men du sa at du ville teste i morratidlig så derfor denne lange forklaringen om ettermiddags urin, he he he.

Ja hopp i køys du, det hadde jeg også gjort, og skal gjøre he he he he.(bare han kan komme hjem fra jobb snart)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...