Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor idag, og ho kjente med fingrene for å finne ut om jeg var begynt å modne.. ho fikk inn nesten 2 fingre i livmorhalsen. Den var veldig kort, ho kunne kjenne hodet til babyen! Det kom også ut en god del slim og blod ut (tegningsblødning kalte ho d).Ho blei overraska over at det var såpass.. Termindatoen er om 5 dager.. Det jeg lurer på er hvor lang tid det tar nå? Det er vel ikke godt å vite uansett, men noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått med 3 cm åpning siden fredag jeg nå og jeg lurer også på når noe skjer. Det er veldig vanskelig å vite hvor lenge en kan gå med slikt. Det beste er å slappe av og forberede deg på at du kan gå en stund til for hvis du går å håper og kjenner etter hele tiden så skjer det iallefall ingenting :o) det har jeg erfaring i nå. Lykke til dersom du skulle være heldig!!

Skrevet

Har ikke ul termin før 1. oktober jeg, men pga mann som jobber borte i 4 uker tror jeg mer på min egen termin som er fredag 22 sept... Håper noe skjer snart.

Skrevet

Hadde også 1-2 cm åpning og nesten avflatet livmorhals på kontroll for en uke siden. Hadde også tegningsblødning. "Denne kommer nok før tida den..." sa jordmor da. Piss meg i øret! Nå har jeg trasket rundt en hel uke. Skal til neste kontroll på torsdag og det kjennes ikke ut som om noe skal skje før den tid i hvert fall. Men det er jo lov å håpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...