tingeling:) Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Om ikke, hvor mye skal du ha for den?
*Venter*på*den*3*stjerne* Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Har ikke solgt vogna, vil ha 5000kr for den. Da er stellebag, vognpose til sportsdelen og frakt ink.
tingeling:) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Håper det er oki at jeg spør men hvorfor du skal selge den? Har du evt mulighet å sende meg bildet av alt? Ha en fortsatt fin kveld:)
*Venter*på*den*3*stjerne* Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Hei! ja bare spør Grunnen til at jeg selger den er at jeg er ferdig med permisjonen og jenta mi skal begynne i barnehagen. Jeg har ikke lyst at en så fin vogn skal stå i bhg. og bli ødelagt av å stå ilag med mange flere vogner, og bli stuet i hop i trange ganger. (det ble nemmlig min første vogn ..) Jeg har en eldre emmaljunga vogn 02 mod. til det. Jeg kommer til å kjøpe meg en joggevogn som jeg kan bruke å jogge både på grus og ulent tereng, jeg jogger hver dag og nå er jenta stor nok til å bli med. Dette er min andre emmaljunga edge og jeg elsker desse vognene, det er bare helt nydelige å se på og å trille, bedre comfort må en lete lenge etter... Kan så klart sende bilder.
tingeling:) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk for svar:) Ja forelsket meg helt i den vogna men den er jo ikke den billigste akkurat så jeg ble så glad når du skulle selge din til en billigere penge:) Skulle vært like sprek som deg jeg, men håper å ta det igjen når lillegutt er kommet:) Forresten, hvilket understell er det på den? Liker ikke legge ut noe her men våger meg fordet.. Du kan sende bilder til [email protected]...
*Venter*på*den*3*stjerne* Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 jeg har sport understell, det er det fiiineste.. For vogna + tilbehøret betalte jeg 8100kr. Jeg selger den for 4800kr + frakt på 200, da blir det 5000kr.. Vognposen er ubrukt og prisen henger fortsatt på.. Skal sende deg bilder i morgen, vognen er med svigers..Har ikke brukt den siden jeg vasket den og gjorde den i stand for salg.
tingeling:) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 Var sports understell jeg håpet på Hvor bor du? Gleder meg til bildene:) Må løpe nu, du får ha en finfin kveld videre så tastes vi i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå