Gå til innhold

Hei "Odense" Har du solgt vogna di enda?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke solgt vogna, vil ha 5000kr for den. Da er stellebag, vognpose til sportsdelen og frakt ink.

Skrevet

Håper det er oki at jeg spør men hvorfor du skal selge den? Har du evt mulighet å sende meg bildet av alt?

Ha en fortsatt fin kveld:)

Skrevet

Hei! ja bare spør :)

Grunnen til at jeg selger den er at jeg er ferdig med permisjonen og jenta mi skal begynne i barnehagen. Jeg har ikke lyst at en så fin vogn skal stå i bhg. og bli ødelagt av å stå ilag med mange flere vogner, og bli stuet i hop i trange ganger. (det ble nemmlig min første vogn :(..) Jeg har en eldre emmaljunga vogn 02 mod. til det. Jeg kommer til å kjøpe meg en joggevogn som jeg kan bruke å jogge både på grus og ulent tereng, jeg jogger hver dag og nå er jenta stor nok til å bli med.

Dette er min andre emmaljunga edge og jeg elsker desse vognene, det er bare helt nydelige å se på og å trille, bedre comfort må en lete lenge etter...

Kan så klart sende bilder.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Ja forelsket meg helt i den vogna men den er jo ikke den billigste akkurat så jeg ble så glad når du skulle selge din til en billigere penge:) Skulle vært like sprek som deg jeg, men håper å ta det igjen når lillegutt er kommet:)

Forresten, hvilket understell er det på den? Liker ikke legge ut noe her men våger meg fordet.. Du kan sende bilder til [email protected]...

Skrevet

jeg har sport understell, det er det fiiineste..:)

For vogna + tilbehøret betalte jeg 8100kr.

Jeg selger den for 4800kr + frakt på 200, da blir det 5000kr..

Vognposen er ubrukt og prisen henger fortsatt på.. Skal sende deg bilder i morgen, vognen er med svigers..Har ikke brukt den siden jeg vasket den og gjorde den i stand for salg.

Skrevet

Var sports understell jeg håpet på :) Hvor bor du? Gleder meg til bildene:)

Må løpe nu, du får ha en finfin kveld videre så tastes vi i morgen:)

Skrevet

Har sendt bilder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...