Gå til innhold

noen med samme problem som meg?????

Anbefalte innlegg

kjeresten min syntes det er ekkelt at jeg har fått stor mage og har sagt han vil vente med sex til etter barnet har kommet... det er jo 3 mnd til..huff...ikke det at jeg har et mega behov men føler meg usexy når han sier sånn... blir jo litt deppa...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6376469-noen-med-samme-problem-som-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. har BL jeg oxo og sliter med halsbrann.. men hadde jo hvert koselig med litt sex innimellom... begynner jo og tro at han er utro siden han klarer og gå uten sex i flere mnd...men er vel bare sånne tanker som kommer når jeg blir lei meg.. hehe...han holder så vidt rundt meg liksom.. hmmmmm og prater jeg om det blir han sur...

Noen menn får visst en sånn Madonna-greie når kvinnen deres er gravid, de skal liksom ikke besudle sitt barns mor :-)

Det gir seg nok når baby er vel ute - du får prøve å forføre ham uten de store ordene, eller si at du trenger nærhet og kos selv om dere ikke nødvendigvis skal ha sex.

Skjønner at det ikke øker selvtilliten på utseende, ja..men det er vel kanskje det at han egentlig synes det er ekkelt fordi det er en baby inni der - som mange menn synes...? Eller at han driver og har masse tanker i hodet rundt å bli far...? Mange menn går gjennom litt vanskelige perioder ift disse følelelsene som kan dukke opp..

Vi har ikke sex for tiden, men det er mer fordi han jobber 15t i døgnet og selvsagt er utslitt...han har ikke kommet hjem enda i skrivende stund.... :o/

Håper han kommer over det snart, gi han litt tid kanskje bare..til å tenke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...