rødhette* Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Er sykemeldt 100%, nettopp begynt på min 2. uke med dette, og jeg blir det nok resten av svangerskapet, fikk jeg beskjed om.. Begynner allerede bli lei av å bare gå hjemme... Noen flere i lignende situasjon, som bor i nærheten (bor i Sørum kommune, Nedre Romerike), som har lyst å treffes på dagtid? Har termin 15. januar, så føler det kan bli litt lenge å bare gå hjemme uten noe å gjøre....
Gullemor Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 Hei rødhette*! Jeg er også hjemme på dagtid. Jeg bor et stykke unna deg (midt i mellom Asker og Drammen), men jeg er "på de kanter" innimellom. Har hele familien min i Eidsvoll og ei venninne i Sørum kommune. Dessuten kunne man jo kanskje treffes et sted? Lillestrøm, Oslo, Asker?? Hvis du syns dette høres greit ut, da? Jeg har bil. Hva med deg? Vi har jo termin omtrent likt (jeg har 10. januar) og det kan jo bli laaange dager!
ks23 med William og Lucas Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Hei rødhette!! Er i samme situasjon som deg... Blir nok og gå hjemme resten av svangerskapet jeg også...Mye bæring på jobb og sånn...Hvor i sørum bor du da??? Bor faktisk der jeg og.. Og hvor gammel er du??? Bare nyskjerrig.. Har termin i april jeg dah men de kommer sannlighvis før, venter tvillinger.
*Lucia* Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Har du begynt med kontaktannonser? :-)
MammaUlv Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 buhuhu...Jeg vil også møte folk liksom.. men jeg bor alltid langt unna der det finnes folk å treffe..hehe
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 Gullemor75, det varierer fra dag til dag om jeg har bil eller ikke... Hvis jeg ikke har bil, har jeg vanskeligheter med å komme meg rundt, da det er ca 3 km til togstasjonen og det er en smule langt å gå med bekkenløsning... Men dager jeg har bil, kan jeg jo komme meg litt mer rundt Hvis du har msn-adr, kan jeg jo legge deg til på msn
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 ks21, jeg bor på Sørumsand, er straks 27 år. Du da? Spennende med tvillinger da! Har du msn?
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2006 Hehe, ja, begynner bli desperat Begynner bli lei allerede, og det har ikke engang gått 2 uker... Da føles januar veeeeeldig langt unna.... Jeg vil være sosial!!!! hehe
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2006 Jeg sa du skulle flytte hit, men neeeeeeeeeeeeeeeeida Du skulle heller flytte til Sandessjøen, så da skal du bare ha det så godt Snart er du nært folk iallfall hehe
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2006 dytter denne opp, så dere ser jeg har svart... Ble uten internettforbindelse en stund i går kveld, fikk derfor ikke gjort noe før i dag..
Gullemor Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Hei igjen rødhette*! Nå har jeg fått opprettet ny mailadr som du kan sende meg noen ord på... Jeg har ikke msn og vil ikke ha det heller... ( Sær, jeg... Men vi kunne jo utveksle "ordentlige" mailadresser/tlf. nr eller noe og se om vi kan få til å møtes en dag! ) Send meg noen ord på [email protected], da vel!
rødhette* Skrevet 20. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. september 2006 Jeg har sendt deg en mail nå, fra min "ordentlige" mailadr (så ikke gi den ut til noen! hehe). Logger av her straks, har noen ting vi må gjøre. Men kommer på igjen senere idag, så sjekker mail igjen da
rødhette* Skrevet 21. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2006 dytter opp, i tilfelle flere vil svare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå