Gå til innhold

Jeg dreit meg bokstavelig ut i dag...FLAUT FLAUT FLAUT!!!

Anbefalte innlegg

Skulle på et møte ang. nye prosjekter...Masse nye mennesker.... Blir litt nervøs noen ganger jeg...skulle legge frem mine planer ang oppussing av deres kontorer.... Var faktisk så nærvøs at magen min slo seg heeelt vrang.... Ja, så måtte jeg bare gå på do før møtet (hadde da 3 min før møtet skulle begynne) MEN jeg var helt gåen i magen...

Så da gikk jeg på do da... og ut kom det... M E N

Doen var tett, tror nok at den var det fra før, men jeg fikk ikke spylt ned!!!!!!!!!!! Og jeg som hadde løs mage og greier.....HERREGUD!!!!!!!! Jeg hadde ikke lyst til å gå ut fra toalettet igjen, tenk om noen stod der og skulle inn etter meg!!!!! MEN jeg måtte jo inn til møtet. Men flau som jeg var, sa jeg ikke ifra....Virkelig dumt av meg, vet det, men huff for en situasjon!!

Dagens moral: Gå alltid på do før du drar på tur :-)

Fortsetter under...

hehehhe...dakar maja mor...har selv opplevd det der jeg....på NY JOBB..hehe...og masse jenter i kø bak meg...alle så at jeg gikk inn..og alle kjente nok lukta....da jeg kom ut var jeg temmelig rød i trynet..."doet er tett".......SKJEMMES..hehe.....

Hadde det vært tomt på do..så skal jeg innrømme at jeg hadde nok gått bare..og lagt en anonym lapp på kontoret til vaskedamene..hihi..hva skal man gjøre da??..jeg hadde ikke utstyr til å fikse det..hihi...

men råd : Tøm etter med vann fra ei bøtte..d kan hjelpe! men d må være MASSE trøkk...hehe...det kan også slå andre veien...vær forberedt på d;) hihi

He he he! Å glad er jeg for at jeg ikke klarer å gå på frammede doer hi hi! Unnskyld at jeg flirer, men ser for meg dum dummere!

Men Sussa_85, hva har egentlig vaske damen med at doen er tett? Må ringe rørlegger da veit du ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...