Gå til innhold

vondt i skjeden......

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre som har opplevd det?

verker og dunker, spesielt når jeg tisser.......ikke sånn sinnsykt vondt, men ubehagelig.....

hva kan det komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke godt å si...men kan jo være uvi... når testet du sist urinprøve hos jm/lege?

Symptomer på uvi er så utrolig forskjellige... er du sikker på at smertene kommer fra skjeden? kan de komme fra urinrør/blære??

Skrevet

var hos jordmor for en uke siden,

tror ikke det kommer av tissinga, heller av at jeg sitter på en annen måtte på toalettet, det er jo lavere enn stoler og sofaen....

sikker på at det ikke kommer fra urinrøret ja

Skrevet

da vert jeg rett og slett ikke... kanskje bebissen presser mot en nærve eller noe... men d vil være ren tipping fra min side...

Håper du blir bedre snart da, viss ikke kan du jo ringe legen di for en sjekk...

Skrevet

takk for hjelpen:)

det er ikke vondt nok til at jeg tror det er farlig, går sikkert snart over:)

kan jo ha hatt det før jeg ble gravid også, men tenkte liksom ikke over slike "plager" da;) alt er jo småskummelt nå... hehe

Skrevet

Hei !

Jeg har det omtrent på samme måten, det verker liksom helt nederst og liksom det føles ut som om babyen ligger å prsser helt der nede. Jeg er kjempe sikker på at det er skjeden det kommer fra hos meg.

Det er liksom bare når jeg sitter på do eller på huk, det verker liksom, ikke smertefult, men ubehagelig.

Jeg tror rett og slett ikke det er værre enn at magen og babyen og det inni der på en måte blir presset litt ned, for hvertfall jeg, lener meg litte grann frem i de stillingene, og dermed presser babyen lenger ned. Hos meg har jeg funnet ut at det er en slags sammenheng der.

Jeg er ikke noe flink til å forklare, så du får tyde så godt du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...