alegre Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 hei bare lurer om noen har erfaring el.l med hvilket kjønn det kan være på bebisen når han/hun ligger tversover (fra høyre til venstre) og helt nederest i magen? Dette er mitt andre svangerskap, men med min sønn var det ikke på langt nær slik. Jo da, alle sv.skap er jo individuelle, men noen som har/ har hatt en bebis som ligger slik? Særlig om morgenen ligger bebisen slik. Har hørt tidligere at det KAN indikere hvilket kjønn, men husker ikke. Jeg er 16 + 5 uker i dag. Ellers må jeg si at jeg er såååå trøtt, klarer ikke holde øynene oppe nesten, sånn i 13-15 tiden er jeg helt kake. Flere? Klem til dere alle :-)
Faylinn Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg har ikke den erfaringen, og har heller aldri hørt om at tversoverbarn har et bestemt kjønn. Høres jo ikke så logisk ut egentlig. Huff, jeg er veldig kjedelig diskusjonspartner på sånne jente og guttetegn er jeg redd. :-) Men trøtt er jeg! Er bare 13+2, og blir sliten, trøtt og kvalm av lang arbeidsdag. Sovner alltid etter middag! Trodde det skulle gi seg snart jeg... *sukk*
ejiec++ Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Min lille jente ligger på tvers i magen, men jeg tror nok ikke hun ligger sånn FORDI hun er jente... - høres ikke helt logisk ut :-) Ellers er jeg også veldig trøtt - legger meg halv ti hver dag og sover med en gang hodet treffer puta..
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 skjønner ikke helt hva du mener egentlig. Såpass tidlig snur de små seg hele tida. Grunnen til at h*n er nederst i magen er jo fordi livmora ikke er stor høyere opp så tidlig. Og helt fram til uke 35-36 kan de skifte stilling fullstendig fra dag til dag. Dette gjør de nok uansett kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå