Gå til innhold

kjære spådamer,please se her??

Anbefalte innlegg

j 15.03.79 komme eg te å få den jobben som kantine medarbeider?? eg har blitt spurt om eg e intressert i å jobba som vikar for di ha visst stort mangel på dette her å komme eg te å få dagmamma te 2 av mine barn??? elle bør eg sjøl satsa på å vær dagmamma?? håbe någen kan svara meg...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6375957-kj%C3%A6re-sp%C3%A5damerplease-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I grunnen et vanskelig spørsmål dette...:-)

Jeg får opp veldig gode kort på den jobben og du vil trives og får være sosial slik du er og får god kontakt med mennesker.

Men så blir det litt valgets kvaler hvordan du skal gjøre det med ungene. Du får helt sikkert dagmamma, men driver å veier for og imot hva som lønner seg og hvor mye stress det blir for deg....

Får liksom et bra utfall om du velger det ene eller andre - ser ut som om du må tenke gjennom hva du har lyst til:-)

Annonse

Ja , er det ikke typisk når man virkelig trenger hjelp. Men gjør nå et forsøk -det kan jo være jeg tar feil på dette siden svaret var litt vagt og vanskelig å tolke. Kan jo være du treffer på en hjelpsom sjel, de finnes jo de også:-)

Hadde du orket å se hvilke sv.skaps plager du event. får opp dersom jeg blir gravid...?

Jeg ønsker deg masse lykke til i morgen vennen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...