Prins&Prinsessa Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Vi skal bruke tøybleier. Har kjøpt bleier fra bambinomio,ganske nytt i norge,finnes vel så og si kun på nett. Men vi bestilte en bleie pakke som inneholder bleier for den lille fra han er nyfødt til han er i potte stadiet. Bet 3200 for alt + en sekk med stelle matte. Har så og si akkurat fått de og prøvd å brette å slikt, virker kjempe greit. Så enkelt trodde jeg ikke det skulle være. Er tøybleier som skal være inni noen formsydde,vanntette bleier. Og de formsydde med motiv er sååååå søte...noen er det små frosker på Hihi... Tror vi kommer til å bli veldig fornøyde. Men se på hjemme siden deres www.bambinomio.com Er en film der også om bleiene. Har ikke prøvd de ennå, enda 6 uker til termin. Men så langt jeg jeg overaskende fornøyd!
Miss Venus Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Kjøpte du bleiene fra utlandet? Hva betalte du toll etc.? Kjøpte du kun startsettet eller kjøpte du mer? Vi vurderer disse bleiene til knøttet som kommer i februar.
electra Skrevet 27. september 2006 #3 Skrevet 27. september 2006 Vi har også kjøpt bleier fra bambinomio. De er jo ikke så ulike papirbleier i utforming så vi tror ikke at "ekstraarbeidet" med vasking blir noe problem. Vi kjøpte rispapir og vaskepose i tillegg. Bretteteknikken skal vi øve oss på, men fortsatt gooood tid, hele 11 uker igjen til fødsel... Mye billigere enn papirbleier blir det også!!!
Prins&Prinsessa Skrevet 28. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2006 Bambinomio er vel egentlig britisk. Men de har nylig startet opp i norge, så varene sendes fra Norge. Ingen toll! Vi betalte 3200 for bleier så lenge ungen trenger det,en ryggsekk med stellematte og skal kjøpe en vaske pose, men ikke der fra. Har øvd masse på brette teknikker. Fungerer kjempe bra. VELDIG lett og brette syns jeg. Men har ikke vasket de enda,så må få gjort det snart. Bare 4uker til termin nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå