Gå til innhold

Når den tid kommer....vil dere vite kjønnet på babyen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja helt klart! Visste det med førstemann og vil definitivt vite det neste gang også!!!

Svangerskapet ble helt annerledes når jeg fikk vite at jeg hadde en prins i magen - ble mer personlig!!

Jepp! vi skal vite det ja.. :)

Visste at det var en gutt da vi ventet lille Nikolai også.

Men hvis vi får jente neste gang, og vi evt skal ha en tredje, da tror jeg at vi skal la det være en overaskelse.. :)

Annonse

Ja, jeg vil vite kjønnet, hvis de er 110 % sikre på at de ser hva det blir!

Men hvor sikre er de når de sier de ser det tro? Har hørt om flere som har fått vite at det ble gutt så ble det jente og omvendt. Hun ene fikk til og med beskjed to ganger på to ul at det ble gutt, men så ble det jente... Og da er det nesten like greit å ikke vite noe tenker jeg, så man ikke kjøper inn "feil farge" på utstyr og klær og har innstilt seg på at det blir det ene eller det andre.. Hmmm

Dessuten er det ikke alle de ser det på da, søstera mi var på to ul og de så ikke kjønnet noen av gangene... Er litt nedtur da...

Men først, la meg bli graviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid nåååååååååååååååååååååååå!!

Nei, jeg ville ikke vite det med nummer 1 og vil heller ikke vite det når jeg blir gravid med nummer to. Syns det var utrolig spennende under fødselen å ikke viter det!

Ja det vil jeg nå ja. Men at jeg er en gutte-mamma og at det eventuelt blir gutt er jeg ikke i tvil om:)

Syns det er nok i spenning i selve fødselen jeg og om alt er bra med barnet så kjønnet kan jeg godt vite på forhånd..

Jepp :o) Garantert! Samboer sa en gang at han ikke ville vite, men tror nok han ombestemmer seg. Var ikke noe han hadde tenkt så veldig på da.. Svigermor sa hun ikke skjønte at noen ville vite det, men herregud er det liksom så rart da? Er jo kjekt å kunne kjøpe ting f.eks.. Litt kjedelig med bare hvite klær da.. Hadde ikke forundra meg om hun hadde sagt at hun ikke ville vite, men da skulle hun nok vite det likevel ja! Gidder da ikke måtte passe på å ikke nevne kjønn og gjemme ting vi har kjøpt bare for at hun ikke vil vite..

blir no JAAA på oss og :)

klarer ikke vente med d, dessuten så er d så mye annet som er spennende så en må vente på, hvordan de ser ut, hvem de ligner på osv osv

vi har spurt om kjønn begge gangene jeg har vært gravid

første gang tippet de på jente, da ble d gutt! jeg som var sååå sikker på d var jente :P andre gang var de 99 % sikre på at d var gutt og d ble d :))

jeg er sikker på d blir gutt neste gang og, men kan jo hende jg blir overasket!

hehe jeg kom på at jeg kan jo vente med og få vite d og bare spørre dn eldste sønnen min :) han er overfølsom på sånt! han påstod hardnakket sist jeg var gravid at han var BOMBESIKKER på at d var en bror, var ikke talom no annet! og jammen fikk han rett.

så fikk vi en liten kattunge som alle trodde var en jentepus, men han påååsto d var en guttepus (han kunne se d på snuten mente han:) og jammen fikk han ikke rett der og! d var en guttepus! god intuisjon! :)

Annonse

Jeg er veldig i tvil. Det betyr så lite for oss om det blir jente eller gutt og det er jo veldig spennende å vente. Samtidig er jeg veldig spent og nysgjerrig. Hvis jeg får vite det klarer jeg neppe å holde det for meg selv så jeg tror det er best å la være...

Vi skal ikke vite kjønnet på barnet vårt, kjæresten min har veldig sterke meninger om det, han synes det er så spennende å ikke vite. Jeg har ikke så sterke meninger om det selv, og derfor er det greit at han får bestemme akkurat det! Dessuten kan jo ikke jeg vite når han ikke vet. Ha et hemmelig lager med blå ting liksom?!? Funker dårlig, så da får spenningen vare i 9 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...