Gå til innhold

Når den tid kommer....vil dere vite kjønnet på babyen?

Anbefalte innlegg

Jeg må si et helt klart JA! Er så nysgjerrie :-)

Og der er jeg litt heldig....dette kan jeg bestemme selv!

Hva sier dere, vente til UL eller fødsel?

Vet at man skal ta det med en klype salt, men når jeg var 7 mnd på vei med datteren min var det ingen tvil, det var kjønnsleppene vi så :-)

Fortsetter under...

Denne gangen har jeg lyst å vente til babyen er ute (når den tiden kommer=o))

Men tror jeg kanskje vil vite hvis legen ser kjønnet=o)

Er jo spennende begge deler da,

Å vite og å ikke vite,

det er spørsmålet=o)

Annonse

Vil helst ikke vite!

MEN har så lyst til å prøve 3D-ultralyd. Dette blir jo best ganske langt ut i svangerskapet, og da kan man jo risikere å få vite det om man vil eller ikke!

vil ikke vite det, men spørst hva jeg synest når jeg først er gravid.

skulle ikke vite det forige gang heller jeg, men holdt ikke lenger en til ul dagen, he he he he. så vi for se............

Jeg får ikke lov å vite jeg......

Sambo vil ikke, men jeg er egentlig av den nysgjerrige typen(slarvekjerring-kaffekjerring-sladrekjerring......),

så spørs om jeg får vilja mi.....Men jeg får jo ha babyen i meg, han må jo bestemme litt han å.....eller??hihi!!

Nei, jeg vil heller ikke vite det. MEN... Så spørs det jo når jeg kommer så langt, da..Tror egentlig mannen min vil, og han kan jo aldri holde på en hemmelighet...

(desember er alltid like morsomt, for han er like sprekkeferdig hvert år hihihihih)

Annonse

åhh.. nå kjente jeg det krible i hele kroppen!! Jeg vil nok helt klart vite det..! Men jeg lurer på om jeg kanskje vil forandre mening etter hvert..? Tror ikke jeg kan styre meg men.. og kjærsten vil vite med en gang!

Før har jeg alltid tenkt at jeg vil ha gleden over selv å få høre kjønnet på fødestua, men da ordinær UL nærmet seg da jeg var gravid med Matilde så MÅTTE jeg bare få vite hvem (gutt/jente) som bodde inni der. Syns det hjalp meg bedre til å forholde meg til baby i magen, før UL var det bare pes med spying, brustne ribbein og "de greian der". Så når vi kommer så langt med nr 2 så blir vi nok å spørre om kjønn da også :o)

Jeg er helt sikker på at jeg vil vite det! Helst med det samme jeg evt finner ut at jeg er gravid;) Hihi... Er altfor nysgjerrig! Men jeg tror ikke mannen min vil! Stakkars ham... Får jeg vite det, får ALLE rundt meg vite det også! Hehe... Blir veldig oppspilt når det er noe jeg gleder meg til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...