Gå til innhold

Da tusler jeg tilbake hit!

Solunger aug-07 og april-09

Anbefalte innlegg

Jeg var på UL på fredag pga blødninger, såvidt ut i uke 8. Men spira var så altfor liten, og i helga så kom den ut av seg selv.

Kroppen forandret seg og jeg hadde begynt å glede meg. Jeg har blødd en del og underbevisstheten visste nok at det kunne gå galt, for det var mer trist enn grusomt da det skjedde. Føler meg bare så utrolig tom nå!

Men en positiv ting har kommet ut av dette: nå vet vi at vi kan få det til!!! Så nå setter vi igang prøvinga bare blødningene slutter!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6375503-da-tusler-jeg-tilbake-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle sammen!

Det er så koselig at man tar vare på hverandre her inne! Håper det stemmer at det kommer ei spire kjapt, og at trøbbel-kvota er oppfylt!

Lykke til dere andre også!

Så utrolig trist å høre, det skulle ikke vært lov at så mange måtte komme tilbake hit!

Jeg mistet selv for 7 uker siden, og var i samme situasjon, med en spire som var så alt for liten på UL. Man håper i det lengste alt skal gå bra, men innerst inne har man en følelse av at det ikke kommer til å gjøre det....

Håper den sitter snart igjen. Du har bevist at du kan bli gravid, så da er det bare et tidsspørsmål om når du blir det igjen!

Masse, masse klemmer til deg

Annonse

Huff!!! Føler så med deg!!! Det å miste er forferdelig vondt. Og det er utrolig hvor fort man begynner å glede seg og planlegge! Utrolig hvor mye man klarer å tenke på noen uker!! Men det er veldig mange som gjør som mister, og det kan jo være litt godt å tenke på, at det er veldig vanlig mener jeg.

Håper du snart har en ny spire i magen!!! Masse lykke til!

På tross av alt man hører om SA og statistikk så skal det jo ikke skje med MEG. Kjenner flere andre som har opplevd det. Har naivt tenkt at det holder å bli gravid, så går alt bra. Regner med at jeg kommer til å bli engstelig neste gang, men legen sa at jeg kunne få komme til tidlig UL. Det er jo litt betryggende da!

Sender deg en klem tilbake, og lykke til med spiringa di!!!

Jeg ble så fryktelig trist her om dagen da jeg leste om deg. Var jo dette som IKKE skulle skje!! Vi som endelig skulle være sammen på 1.tri. Men det er visst ikke meninga vi 2 skal være der sammen..

Men håper det beste, og skal sende bøttevis med babystøv over til deg snuppa, slik at du kommer hoppende over til meg:))

*Klemmer*

Knuseklemmer og spiretanker tilbake til dere!

Er så glad for at jeg kan lufte tanker og spørsmål her inne!

Hadde faktisk en BIM fri dag i går, ikke fordi jeg ikke orket, men fordi jeg ganske enkelt hadde en del annet å gjøre :) Har forsømt en del annet den siste tida, har vært helt utslått av hormoner gitt!

Suger til meg babystøvet fra deg Arina, og håper å dra med meg flere over på 1.tri fortere enn svint!!!!!!!!! ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...