Gjest Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Ble sååå nysgjerrig nå. Hvor i Gudbrandsdalen er du ifra?? Mvh fra
Gjest Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Lesja Så kult.. fortell litt om deg selv da? Absolutt alt... så skal jeg fortelle også ;-p
Gjest Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Nei, så skummelt. Kjæresten min er fra Lesja. Hmm.. Hehe.. Wææ.. Er da ei jente på 19 år, bor på Otta, har alltid bodd her Går allmennfag påbygging nå.. Hmm.. Er 5 uker på vei, veldig nytt dette her..
Gjest Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Er berre prøver enda jeg da... Er 19.. Samboer og forlovede kommer også fra Lesja. Går høyskole i Volda nå, barnevernspedagog, og er kjempeskolelei :-) Så spennende da du.. hihi.. synes vi må holde litt kontakt da ja. Tør du fortelle hvem dere er? Jeg kommer ihvertfall ikke til å si noe, for ingen kan vite enda at jeg er prøver... hehe
Gjest Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Så gøy Ja,klart må ha kontakt.. Er skolelei jeg og, angrer på at jeg begynte, værtfall når ting ble som det ble Men må nok bare fullføre Hehe, kan vi vente litt med det? Er KJEMPEparanoid skjønne du Nei, så spennende.. Hehe
Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Forresten, hva har du gått før barnevern?
Gjest Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Ja, må liksom berre fullføre jeg også nå da dette 1.året, pga lånekassen... Skjønner deg. Jeg heter ihvertfall Laila, og har bodd på Lesja siden jeg var 6 år.. Kommer egentlig fra utenfor Åndalsnes..
Gjest Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Åh.. Liten sjans for at du prate slik døm gjør på Åndalsnes lenger da? Kjempefin dialekt
Gjest Skrevet 19. september 2006 #10 Skrevet 19. september 2006 Prate litt godt og blanda egentlig, og når jeg er hos pappa som bor der, så snakker jeg omtrent rent romsdaling ;-)
Gjest Skrevet 19. september 2006 #12 Skrevet 19. september 2006 ja, men er litt nervøs for å skrive den her.. jaja, skitt au, bare å blokkere eller lage ny adresse det, hvis det skjer noe ekkelt. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå