Gå til innhold

Dunni! =) ??

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble sååå nysgjerrig nå. Hvor i Gudbrandsdalen er du ifra??

Mvh fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesja :) Så kult.. fortell litt om deg selv da? Absolutt alt... så skal jeg fortelle også ;-p

Skrevet

Nei, så skummelt. Kjæresten min er fra Lesja. Hmm.. Hehe.. Wææ.. Er da ei jente på 19 år, bor på Otta, har alltid bodd her :P Går allmennfag påbygging nå.. Hmm.. Er 5 uker på vei, veldig nytt dette her..

Skrevet

Er berre prøver enda jeg da... Er 19.. Samboer og forlovede kommer også fra Lesja. Går høyskole i Volda nå, barnevernspedagog, og er kjempeskolelei :-) Så spennende da du.. hihi.. synes vi må holde litt kontakt da ja. Tør du fortelle hvem dere er? Jeg kommer ihvertfall ikke til å si noe, for ingen kan vite enda at jeg er prøver... hehe

Skrevet

Så gøy :) Ja,klart må ha kontakt.. Er skolelei jeg og, angrer på at jeg begynte, værtfall når ting ble som det ble :P Men må nok bare fullføre :) Hehe, kan vi vente litt med det? Er KJEMPEparanoid skjønne du :P

Nei, så spennende.. Hehe

Skrevet

Ja, må liksom berre fullføre jeg også nå da dette 1.året, pga lånekassen... Skjønner deg. Jeg heter ihvertfall Laila, og har bodd på Lesja siden jeg var 6 år.. Kommer egentlig fra utenfor Åndalsnes..

Skrevet

Åh.. Liten sjans for at du prate slik døm gjør på Åndalsnes lenger da? Kjempefin dialekt :)

Skrevet

Prate litt godt og blanda egentlig, og når jeg er hos pappa som bor der, så snakker jeg omtrent rent romsdaling ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...