Gå til innhold

positiv test etter 5 min....??

Anbefalte innlegg

Hei dere... Jeg lurer på noe... tok en test tidligere i dag... etter ca 2 min kastet jeg den da jeg ikke fikk noe annet enn en test strek... kun en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeempe svak strek når jeg holdt den opp i lyset... Så jeg ble så skuffet og kasta den i søppla før de 5 minuttene var omme.... Så skulle jeg en tur på badet nå akkurat.... og klarte selvsagt ikke la være å se på den... å nå er den positiv... Det er to dager igjen til ikm, og strekken er det men ikke så sterk som test streken... Det står på test pakka at man ikke skal lese av testen etter 5 min.... har noen noe erfaring med dette?? er det noen som har opplevd at testen blir positiv etter at tiden har gått ut?? har en til men tenkte jeg skulle vente med den til i morgen.. men er jo veldig nyskjerrig da... noen tanker??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6375351-positiv-test-etter-5-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har bøtter og spann med denne streken. Til slutt gav jeg den navnet : Dustestreken..... Jeg har hatt flere av denne svaaaaaake streken som kommer etter stund i søpla. Men man skal ikke stole på testen etter den tiden som står oppført.

Det eneste du kan gjøre nå er å ta en ny test, helst på IKM.....

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...