gutt 07 + baby 09 Skrevet 19. september 2006 #1 Skrevet 19. september 2006 Jeg er helt ferdig når jeg kommer fra jobb. Så er det å få i seg middag for så å ta seg en lur på sofaen. Der etter er jo nesten kvelden gått, litt tv, og kanskje en vaskemaskin. Synes dette er forferdelig tungt i lengden! Flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #2 Skrevet 19. september 2006 min trøtthet har begynt å gå over er 16 uker. syns du det blir for mye så få deg en sm . kansje full sm en uke også halv etter den er gått
Doubichou Skrevet 19. september 2006 #3 Skrevet 19. september 2006 Jeg er fryktelig sliten ogsaa, er i uke 22, og 1. mann holdt paa aa komme til verden i begynnelsen av 7. mnd. Saa jeg ble sykemeldt fra og med i gaar. Ble veldig lettet foerst, tenkte: sove, sove, sove!!! Men i dag har jeg foelt meg som en hund i bur. Her i Frankrike er det veldig strengt med SM: du faar bare gaa ut 3 timer hvert doegn, mandag til soendag. Og det er mange kontroller.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Jeg jobber til vanlig ikke 100 % men har gjort det nå i 2 uker å skal gjøre det i 2 til..å jeg er helt ferdig!!Synes live er helt grusomt nå Jeg er så trøtt å sliten å vil bare sove når jeg er hjemme...vondt i ryggen har jeg og!Men fungere må jeg liksom.har en sønn som trenger meg å et hus som trenger litt pleie!! Så når sjefen er på plass igjen,kommer jeg til å be legen om en uke sykemelding å få hentet meg inn igjen!
ractor Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 eg er kjempe sliten. det blir tungt i lengden ja. har nett vore fra jobb en uke( sykemeldt) merker ikkje så mykje av det. skal på jobb no klokkka 21.45. er nattevakt. snufs
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Det blir slitsomt noen ganger, jeg sover på sofaen hver dag etter jobben. Så blir det middag og litt vask. Ikke stort til liv, men så skjer det store ting som gjør det hele verdt det også da :-)
selma07 og engel Skrevet 19. september 2006 #7 Skrevet 19. september 2006 Jeg jobber som lærer på en spesialskole, og jobbet i 3 og en halv dag etter ferien før jeg gikk ut i 50% sm. Jeg tror det er viktig å ha overskudd til seg selv, mannen osv. Dessuten skal vi jo være forberedt på å ta imot den lille når den kommer:-) Det er viktig det! Jeg tror det er lurt at du snakker med legen din, og får deg en sykemelding! Lykke til!
Mayflower *26.03.07 <3* Skrevet 19. september 2006 #8 Skrevet 19. september 2006 Jeg føler jeg har gått på sparebluss lenge... Har kastet opp noen morninger og ellers vært småkvalm og trøtt/energiløs. 14 uker nå straks. Den siste uka har jeg fått skikkelig hodepine som starter i nakken i løpet av arbeidsdagen, så når jeg kommer hjem spiser jeg og sover stort sett til neste morgen Svima av på fredag pga nakken. Skikkelig sliten nå, men får ikke til å forklare det like bra for legen som jeg gjør her nå. Føler det blir syting... Har vært hjemme fra jobb i dag da, ringte legekontoret i morges og legen min skulle ringe meg tilbake, men har ikke hørt noe... Sukk...
Bellen Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Jeg var veldig trett i begynnelsen av svangerskapet og kjenner godt igjen den hverdagen du beskriver. Jeg er nå i uke 24 og ting har gått seg litt til igjen og jeg kjenner energien er på vei tilbake. Jeg jobber fortsatt 100% og trenger en god hvil etter middag, men har mer energi på ettermiddagene og kveldene. Jeg har nok blitt flinkere til å registrere hva kroppen min orker og tar tretthetssignalene før jeg kjører meg helt tom. Jeg håper å kunne fortsette å jobbe lengst mulig, men blir det for mye synes jeg det er bedre få en 20-40% sykemelding enn å kjøre seg helt fast og bli sykemeldt 100%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå